Några bilder från Domini..

Här kommer ett urval av de 633 bilderna ja tagit från senaste resan :) Ni får klicka på bilden så blir den större.. ;)


  Solnedgång


  Pina colada på Playa Rincon..


  Ja o mamma kvällen innan hemresan.. jaa mamma är brun :)


   They girls :)


  Ja o Angelina på nyårsafton :)


   Tjejerna på nyår :)


   Mitt underbara playita!! :)


  Mamma o Margret.. mamma fick smeknamnet mamma ikea :)


  En trevlig fransman som va me oss ibland, Angelina o jag sjöng mamma mia sånger på stranden... :)

  Jag på El cabito en restaurang som är ganska känd där..


  Strandpromenad vid hotellet..


  Underbara playita igen :)


  Hästtur till El cabito..


   Jag o Angelina.. underbara vän :)


  Mamma o min favvo dansare.. Mexico..

Mer bilder kan ni se på facebook om ni har mig där ;)


http://www.youtube.com/watch?v=7zp1TbLFPp8&feature=fvw

Lyssna på denna låt... sååå underbar.. den senaste låten som spelades i Domini.. min o Angelinas låt :) LOOOOVE.


Enjoy...


Kommentarer
Postat av: Susanne

Fina bilder. :) Spec bild nr 7. :)

2011-01-29 @ 11:14:16
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback