Inte sovit..

Först kan jag inte göra annat än att sova men igår kväll kunde jag inte sova.. jag vred o vände mig o tankarna bara malde i huvudet.. vid 2,30 var ja fortfarande vaken.. jättekul *not*

Ska försöka skriva om resan snart men just nu har ja för mycket i mitt huvud. Det är mycket som jag inte heller vill skriva om här som jag tänker på.. får se hur jag ska göra.. känns som att jag behöver få ur mig saker..

Jag längtar tillbaka nåt sååå enormt.. har redan börjat planera för nästa resa.. hihi...

Nu ska jag göra lite nyttigt.. får se om det blir träning idag för jag måste skotta fram bilen.. o får väl se om den startar... på onsdag ska ja ti Sthlm över dagen o lära mig om hemsidan.

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Svenmelisa

Hey, this is a great site, I learned a lot!

2011-07-06 @ 09:20:12
URL: http://svenmelisa.blognext.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback