Förbaskade bil = konstig bil..

Kan bara tillägga att ja verkligen hatar o vara hemma igen... alla dessa beslut man ska ta, handla, laga mat o försöka komma igång med träningen igen.. ha självkontroll o inte äta hur mycket som helst....
Det är en ond cirkel.. man kommer hem är olycklig över kylan o att man inte har semester o då äter man... inte bra alls.. jag som var sååå duktig i höstas o även när jag var hos mamma o tom på resan åt jag nästan inget godis eller sånt.. (dock lite cola o alkohol haha) men nu när jag är hemma är min självkontroll bortblåst igen.. men men skam den som ger sig... jag ska hitta den igen!! :)

Ja nu till rubriken... jag skottade ju loss min bil i måndags och startade den.. funkade perfekt... körde till träningen i tisdags.. no problemas.. sen var jag i sthlm o igår när jag ska ti bion vad händer? joo biljä*eln startar inte!!! batteriet är stendött... (misstänker den)... sååå irriterande.. men jag vägrade gå hem jag skulle se filmen så gick ti busshållsplatsen o hade tur att bussen kom ganska snabbt... kan dock tillägga att jag inte åkt buss på kanske hm.. 5-6 år el nåt sånt :P ren chansning..

jag hann iaf ti bion... och jag rekommenderar verkligen Burlesque!! se den filmen... iaf om ni älskar sång o dans filmer... jag ville bara hoppa in i filmen o dansa.. så underbar.. handlingen va ganska förutsägbar men faktiskt väldigt rolig om man jämför med andra musikaler.. cher är jag glad o se igen.. tycker hon är bra skådespelerska o sångerska.. christina hade sin debut o hon va ok.. hon är ju så bra på att sjunga... sååå snygg kille med i filmen oxå.. o man får se honom naken.. haha.. se Burlesque!! :)

När jag kom hem pratade jag med Alexandra i telefon... viktiga beslut att fatta o ja är såå kluven.. suck.. vet inte heller hur jag ska få igång bilen för behöver den ti träningen juu.. tränar ju så sent på vardagarna.. min bror hade inte tid.. :/

Nu har jag klagat av mig lite... de är iaf fredag o de är underbart!! :)
__________________________________________________________________

Nu är det kväll..

Efter jobbet gick ja ti zumban o när ja kom in så möttes jag av instruktören som höll ut armarna o fick/gav en stor kram... härligt att vara saknad av någon :) va jättebra pass o lite nytt faktiskt.. underbart... :)

Jag har ju avbokat magdansen nu för att den kommer vara samtidigt som zumban o vill inte välja bort zumban.. den ger mig mer.. :) musiken, danserna o att ja faktiskt redan betalat för de.. dock är magdansen bra träning så kommer sakna de oxå.. men men..

Iaf så efter passet gick jag hem.. rakt ti bilen.. o den jä*keln startar!!!! utan problem.. fattar ingeting.. igår va den stendöd o nu funkar den perfekt.. el ganska iaf.. förstår ingeting.. men just nu funkar den.. skottade lite snö för de snöar o blåser.. så typiskt.. får se hur bilen är imorron el på söndag..

Hem o fick sms.. från Ed.. gulligt :) sen dusch o sen har ja suttit vid datorn på face o slökollat tv..

Imorgon ska ja sooooova... :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

ja, tyvärr är det ju så :/



Jag googlade på Zumba i Luleå och på ngt sätt ramlande jag in på din blogg :)

2011-01-21 @ 13:09:29
URL: http://zumbalulea.blogg.se/
Postat av: Susanne

Hm,konstigt med bilen.... Jäkla väder.. Tur att det är strålande sol idag,och bara -5 grader.. :) Ska gå ut på en promenad nu..

2011-01-22 @ 12:57:57
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback