De suger!!!!!!

Nu är jag hemma igen.. gud vad jag vill tillbaka igen.. nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Sista dagarna va de jätteskönt väder o perfekt.. varmt precis som de ska vara där.. showerna har varit perfekt.. bortsett från när dansarna va lediga o att ja inte fick se min favvo show.. har dansat oxå när ja fått chans.. dansade perfekt med min favvo dansare mexico.. dansat bachata, merengue o salsa!! jag har dansat salsa.. weeii :) o de gick jättebra.. dock me edde va de lite svårare.. men nästan gick.. :) åhh vill dansa med mexico varje dag.. hahaha..

Flyget blev 3 timmar försenat så fick tre timmar extra på hotellet.. weiii.. fast dum som jag var så bokade jag om resan från sthlm-luleå.. blev en kostnad på 2100 kr.. sen landade vi ju vid 11 tiden.. o ja hann med planet som jag bokat från början.. plus att ja fick betala 400 kr ti för att boka tillbaka ti kvart i ett planet.. så 2500 kr bortkastat... såååå irrri :(
Hade jag missat flyget o varje tvungen o köpt ny resa så hade jag fått ersättning från försäkringen men inte som det är nu.. gud såå irriterande.. :(

Har hundra elva myggbett på benen mest på vaderna.. kliar som sjutton.. Annars så har resan varit superbra.. bortsett från lite bråk med ed.. mamma tyckte de va bra.. tror hon tyckte de va bättre än hon vill erkänna :)
Träffade ju Angelina oxå o hennes kompis Margret.. guuuuu vilka härliga människor.. har inte skrattat så mycke på otroligt otroligt länge :) gud så roligt.. Angelina är så fin o härlig.. ja grät när vi skiljdes åt.. men vi kommer ju höras så :) Grät när planet lämnade domini oxå...

Bilder kommer under helgen nångång.. måste försöka ställa om ti Sverige tid... på måndag börjar man jobba igen..

Ska ta en dusch nu o försöka bli människa...

Ha det så bra..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad tyckte mamsen om Domini? Och mötte du E?

Kramis

2011-01-17 @ 23:57:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback