Bra helg..

Lördagen blev bättre än jag trodde de skulle bli.. bilen startade o de va bra.. :) ja va o handlade o skottade lite runt bilen för de hade ju snöat lite.. såklart.. mer snö.. :/

Iaf så åkte jag vid 16 tiden ti min vän S. o vi pratade el mest jag eftersom jag pratade om resan.. :) sen åt vi tacos o efterrätt blev Ben & Jerry.. de va kul :) skönt o få lite sällskap o umgås lite.. ja kom hem vid 22 tiden.. hihi.. superdag o väldigt gott :)

Idag va ja uppe vid 9 o slöade lite o sen fick ja något ryck så ja plockade grejer i lgh o sen gjorde jag matlådor fick ihop 9 st tom.. hihi.. diskade o dammsög lite o sen duschade o ägna mig åt lite skönhetsvård :)
Mina hemska myggbett syns fortfarande men nu är mina ben iaf släta ti skillnad från va de va förut..

Nu ska ja försöka organisera bland bilderna o lägga upp nåra på face.. får se om de hittar hit oxå :)

Ha en skön söndag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Tack själv för en trevlig kväll.



Bra att du fick ihop 9 matlådor.. inte bara korv,hoppas jag ;)

2011-01-23 @ 17:20:51
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Mina ben skulle kunna tillhöra en neandertalare ;) De är så lurviga :P

Kramis

2011-01-25 @ 17:30:18
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback