Shoppat igen o lämnat tillbaka...

Har hittat en fin tröja på Kappahl.. eller den va fin på dockan i skyltfönstret men när jag provar så känns de bara som ett tält... nackdelen med att ha stora bröst som putar ut kläderna... 

  Syns lite dåligt dock...


 Men sidan ser man lite..


Just nu har det gått såååå mycket pengar på allt möjligt denna månad att allt jag får hem vill jag bara skicka tillbaka eller lämna tillbaka... Fick mer grejer från Halens igår men de har jag inte provat ännu... ska göra i helgen.. det känns inget bra när de är såhär... inget passar eller man har inte samvete o behålla det...

Jag lämnade tillbaka den!!

De känns inte som min stil.. ja gillar mer tajt o ja har faktiskt fin figur så varför inte visa den :) dock sa hon i kassan att detta är mode nu.. tajta armar o pösiga tröjor... men men.. man kan inte köpa allt som säljs.. ska prova de andra ja beställt i helgen.. orkar inte just nu.. haha...

Va ett tag sen ja skrev nåt.. i onsdags så va ja helt slut... ja gick hem efter jobbet o gjorde ingeting!! tränade inte ens o va inte ti mamma.. ja va såå trött.. fick sms från ed: så gulligt.. mi amor te amo.. hihi.. o fick sms från en annan oxå blev väldigt förvånad... men jaja.. gick o la mig tio o somna på en gång.. hehe..

Bilen är igång igen.. batteriet är bytt o de är klart.. generator remmen sa min styvfar att den va lös men de va inge problem enligt min kollega.. behöver bara lite glykol.. känns skönt iaf.. tack styvfar.. hihi..

Igår torsdag va ja hem en sväng efter jobbe.. först handla eftersom ja hade bilen ti jobbet så kollegan kunde kika på den.. sen va o tränade.. träningen har känts konstig heela veckan.. men de gick bra iaf... hem o hämta paket från Halens... ja ännu ett.. så går de när de inte har alla kläder hemma som man beställer.. får se hur dem är.. sen slappa.. somnade ganska fort.. fick sms av alexandra dock... hon har gett upp på hennes "kille" o angelina lika så... de finns nåt som heter sanky i dominikanska.. de kallar killarna så som charmar o fixar pengar av tjejer.. men ja är så blind just nu... kärleken gör en blind.. oh jaa... får se va som händer.. Ed är såå gullig nu o sig själv igen o de känns bra men samtidigt vet ja om va dessa killar gör o de är sååå svårt o veta vad som är sant o inte sant.. :/

Idag är de fredag.. underbara fredag... såååå mycke o göra på jobbet.. sen zumba träning o de är alltid kul o går så bra :) sen hem o duscha o sen fastna ja här.. haha... slökollar lite tv... ska nog ringa Ed sen.. inte pratat me han sen måndags o de va en kort sväng..

Ja behöver verkligen städa o tvätta i helgen.. usch så tråkigt...

Snälla kyla försvinn!!! de har verkligen varit runt -25 ti -30 heela veckan... :( tycker inte om detta....

Ne nu slappa... ha en skön fredag...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Svårt att se bra när det är svart tycker jag... =/

Kramis

2011-02-18 @ 14:19:31
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Susanne

Jaha,kul med bilderna.. men man kan skicka tillbaka,så får du tillbaka lite pengar..:)

2011-02-19 @ 13:18:36
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback