Plusgrader..

Ja tänka sig att man haft lite plusgrader i solen senaste dagarna... ganska så härligt :) tänk om snön kunde försvinna? haha önsketänkande...

Helgen är över igen.. dagarna går så fort när man är ledig... lördagen va ja allmänt seg men va på em till Boden o vi käkade familjemiddag me brorsan o hans familj o morsan o styvfar.. de va jättetrevligt o vi käka thaimat.. jättebra restaurang i boden som heter Thai & kök restaurang.. rekommenderar ja varmt för de som gillar thaimat.. ja kom hem sent på kvällen så orkade inte göra något mer.. var ju bjuden på fest oxå o hade kunnat få dansa merengue o bachata men jag orkade verkligen inte fara :/

Söndagen gjorde jag inte så mycke.. var molnigt o trist.. men idag har de varit sol.. den är på väg ner nu..

Har varit me bilen på verkstan imorse o det blev byte av generatorrem och styvcervo el va de nu hette.. tur ja bad dem kollade de o inte litade på min kollega som hade tydligen heeelt fel på den punkten.. sen beställde dem delar ti de som gått sönder under bilen.. ska lämna in den igen på torsdag.. då blir de betydligt dyrare.. dock vet ja inte ännu hur mycke de kommer kosta beror på hur mycke arbete de behöver göra...

Min cosmo premie är på väg nu :) äntligen.. har bara tagit tre månader... ska bli spännande.. :)

Idag blir det träning.. aerobics o zumba.. hoppas jag iaf.. min kropp har inte velat göra som jag idag men de har sina orsaker.. den där kvinnoveckan har kommit.. ja är såå trött i kroppen då.. men ska försöka träna två pass iaf.. blev bjuden på semla idag så bara träna bort den.. hahahha..

Ha en skön kväll

Kommentarer
Postat av: Emy

Hej vännen :)

På min tatuering på foten så står det:

Brorsan

Lillstrumpan



:) Lillstrumpan är för min syster, har som alltid kallat henne för det ^^



Puss

2011-03-01 @ 10:50:21
URL: http://rednalyn.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback