Tråkiga besked..

Igår träffade jag en kompis jag inte träffat på länge.. tyvärr var det inget glädjande möte :/ Jag hoppas verkligen att de löser sig och att jag inte förlorar henne som vän.. de vore verkligen olyckligt när det inte är vi som gjort något fel..

Idag fick jag chocknyhet från en annan vän som jag träffade i oktober när jag var i Trollhättan.. fy.. mina tankar går till henne o hennes familj.. :(


Annars då?
Jo det är toppen nu :)

Jag har fortfarande ingen motivation till att träna.. bokade pass igår men sen gick jag in och avbokade :/ Varför skall det vara så svårt att ta första steget efter lite frånvaro??
Ja kommer igen.. de har jag alltid gjort annars.. tar bara lite tid..

Nästa vecka har jag roliga saker o se fram emot.. Julbord på Western Farm.. :)

1 december idag.. känns verkligen inte som december och att de snart är nytt år.. Mycket har hänt detta året kan jag då säga.. :) Mest bra saker att jag blivit starkare som person o kunnat bryta med mitt dåliga tänkande.. dock jobbar jag på de fortfarande..

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att det ordnar sig med din vän!

Kramis

2011-12-01 @ 14:54:49
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Hoppas det ordnar sig med bada dina vanner..



2011-12-02 @ 15:21:10
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback