Julhelgen..

Är över för nu..

Det blev lite annorlunda jul.. Den började efter 20 med bön (de träffas i 9 dagar före julafton i olika hem och ber böner o sjunger). Efter de blev det mat.. colombiansk mat och jag hade gjort lite köttbullar, korv, potatis, ägg o sill.. mina favoriter :) De flesta smakade men va bara få som smakade på sillen.. haha..

Efter de gick man hem till sin kammare o vi va o hälsa på några.. kl 00 öppnade vi våra julklappar i vår vrå. Jag fick tröja o bolero av hans mamma o bror o av älsklingen fick jag två par leggings o choklad.. :) Har fått pengar av min bror o av syrran oxå till ny dator.

Julafton slutade 7 på morgonen med många fulla människor som hade kunnat fortsätta ännu längre.. förstår inte att dem orka :S

Juldagen vakade vi 17,30!! jag trodde jag såg fel men icke.. städade efter julafton o duschade o sen gick vi iväg på discot i Överkalix.. den stora händelsen.. Vilket fiasko säger jag.. DJ:n visste inte vem Daddy Yankee o låten Gasolina va.. hallå eller.. vi fråga flera ggr o han sa men jag har spelat den.. vi bara NEJ.. de spelade massa gamla låtar mest.. dock dansade vi lite iaf... :) Det var även ett band som spelade Wildcats, raggarstil o spelade 50-60 tals låtar.. lite kul o se men hos latinos gick det inte hem.. :) Vi avslutade kvällen ganska tidigt o hem o käkade o sen sova...

Annandagen va oxå seg.. vakna sent o sen packa o gjorde oss i ordning o hemåt till Luleå.. fick ont i halsen igår o de gör såååå ont o svälja :S jag vill bara slita ut halsen ur min kropp... :(
Den är inte bättre idag och jag mår illa och hängig... kan tillägga att jag måste jobba mellandagarna.. jag har inte ledigt...

Det var min julhelg.. hoppas ni har haft en riktigt god jul..

Kommentarer
Postat av: susanne

Krya på dig.

2011-12-27 @ 12:14:08
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har fullt upp med att jobba, men var ledig på Juldagen i alla fall :D

Kramis

2011-12-27 @ 20:13:05
URL: http://www.spindeltjejen.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback