December

Ja nu är det december.. har väl fått lite julkänsla för nu har vi gran hemma :) Traditionerna möts.. haha..
Har haft en fullspäckad helg.. fredagen började med massa flaxande hit o dit o jag kan säga nu att min bil är fixad.. wohooo :) De känns så bra.. dock måste jag göra en extra nyckel till bilen..
På kvällen var vi hos S o fikade o pratade lite.. de va himla trevligt o mycket gott.. dock blev de lite kort för vi skulle få besök.. Fick besök på kvällen av dem som gifte sig i somras.. jag och tjejen klädde granen o grabbarna babblade om nåt jag inte vet för jag förstod inte.. va jättetrevlig iaf o blev ganska så sent..

På lördagen sov vi bort nästan hela dagen.. opps... sen var vi o flaxa lite o sen på bio.. såg Breaking dawn del 1.. åhh så bra :) Jag längtar sååå till nästa film.. kanske måste läsa boken innan dess.. hehe.. Min sambo åkte ut med kompisar så ja va hemma o kollade på massa inspelade program.. fick dock hämta honom på natten.. hans kompis hade övergett honom.. blev sent igen..

På söndagen blev jag väckt av en felringning.. så typiskt men behövde komma upp iaf.. kollade lite tv o sen gjorde vi ordning oss o for på stan en sväng.. sen hem o tvätta.. jag sprang till o från tvättstugan i fem timmar!!! Jag va sååå spyless men blev bättre efter en dusch o mys i soffan framför en film.. :)

Söndagar har jag svårt o sova fortfarande har jag kommit på.. har alltid haft de o de har inte upphört sedan jag fick sambo.. kanske aldrig kommer göra de.. jag är iaf sjukt trött idag..

Jag borde träna.. alla tjatar på mig att träna... men jag orkar inte... :( Jag vet att jag kommer in i det igen bara jag kommer dit men de verkar såå jobbigt..

Idag har jag en riktig osäkerhetsdag.. jag vaknade med osäkerhet o den hänger kvar.. jag ifrågasätter allt o tänker massor :( Det är så sjukt jobbigt.. min psykolog säger att jag ska vända tankarna men de är inte så j*kla lätt.. Och nu har jag ingen o prata med.. ingen orkar lyssna på mig :( Förutom min mamma men hon är i Thailand nu.. Saknar min mamma redan och hon åkte i lördags..

Ser fram emot torsdagen iaf med show och julbord och möte :)

Ne dags och göra något vettigt... Snöar idag men är lika mörkt ute som tidigare..
Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men oj, har du gått och blivit sambo och allt! Grattis :) Då gissar jag att allting är toppenbra ju! :) Kramis

2011-12-05 @ 15:50:10
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Frejsan

Men du, försök vara lite mer positiv och inte älta saker hela tiden...

Var nöjd med det du har för du verkar ha din kärlek, jobb och kompisar! Var rädd om dem och njut av livet det går inte i repris!



2011-12-05 @ 20:32:13

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback