Orkan..

Ja nu skriver svenska tidningar om orkanen som Ed har berättat om i flera dagar.. (sen i söndags tror jag)..

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13517089.ab

De vore ju faaaan om den gör så att resan till Kuba ställs in.. då döör jag.. :/

Han ringde förut o va såå gullig :) Han är nu på väg till Santo domingo (huvudstaden) för att fixa papper till Kuba.. väntar med spänning på hur det går..


Igår var jag sååå trött.. jag drog mig till träningen iaf o sen småhandla lite o hem o duscha.. jag gick o la mig vid 22 faktiskt (blivit runt 23-00 annars) o jag somnade på en gång..

Idag ska jag orka zumba och bodycombat.. andra gången jag stått som reserv på combat o kommit med :) de är så grymt bra träning.. ser att armarna är ganska snygga nu.. hihi.. önskar bara att de vore magen istället.. :/ magen är mitt stora komplex område..

Solen är framme nu.. perfekt :)

Ha en skön kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback