Inte..

varit så bloggsugen på senaste dagarna..

Torsdagen va bra tränade o såg att Ed hade ringt massa ggr :) ringde upp när ja gick hemåt.. va sååå slut efter träningen.. helt sanslöst.. men kul var de iaf :)

Fredagen trodde ja att jag skulle gå i tusen bitar.. ja ville verkligen skrika rakt ut.. ringde ambassader hit o dit o Sveriges regering där jag blev utskälld.. fick hundra olika svar men efter ja blivit utskälld så vet jag väl vad man måste göra... nya regler sedan maj månad gör att Ed måste åka till någon svensk ambassad (även om de ligger i ett annat land) för att få uppehållskortet.. ojoj.. jag var helt i upplösningstillstånd o ville bara ge upp men Carro lugnade mig o försökte hjälpa mig *tack gullet.. igen* :) dock svarade inte ambassaderna vi försökte ringa.. de har bara en timmes telefontid per dag.. så sjukt.. så måste ringa idag.. sen hoppas jag att Ed kan åka i veckan o fixa det för sen ska de skickas till Sverige, kort skall göras (tar några dagar) och sen skickas tillbaka till Dominikanska misstänker jag.. vet inte hur långt tid de tar beroende på hur och när de skickar.. suck..

På fredag kväll efter Carro varit kom vännen Emy o vi satt o prata i flera timmar :) hon var dock förkyld så hon sov inte över.. de va jättetrevligt ändå :)

Lördagen va ganska lugn.. var chaufför åt min bror, de va på bröllop o behövde skjuts till festlokalen.. fick träffa de fina brudparet :) sen var jag o handla o sen gjorde lunchlådor.. kollade på massa inspelat sen.. Pratade med Ed oxå mest om papprena o fick förklara igen o han är såå orolig om han måste åka till Colombia.. men jag tror att de är bästa alternativet.. går iaf snabbare o mer flyg dit (tror jag).. jag vet mer idag (hoppas jag)..

Söndagen drömde jag så bra så gick upp vid 12.. hihi.. hade kunnat ligga i sängen hela dan bara för att vara kvar i drömmen.. kollade på serie Tough love om par.. de va ganska kul.. fick se ännu mer bröllop dock på tv :) sen dammsög jag en sväng o tog hand om monsterdisken från min födelsedag o sen en lång o skön dusch.. prova ringa Ed o han sov.. ringde en timme senare o då sov han oxå.. fråga om han varit på disco o jo de hade han varit.. hm...
Gick o la mig ganska vettig tid igår.. runt halv elva o tror ja somnade ganska fort.. men.. jag vaknade vid 5 imorse.. :/ låg o vred o vände mig till kl ringde... snark... äntlingen kan jag inte sova eller så vaknar jag hypertidigt..

Ny är det iaf en ny vecka.. jag hoppas hoppas verkligen att de händer lite denna vecka så Ed kommer snart.. tiden går juu.. Sen är det mest träning denna vecka... på lördag ska jag på fest o zumba marathon.. :) fullspäckad vecka :)
Behöver verkligen ta hand om mitt hem o verkligen göra en storstädning men jag har inte hittat någon motivation till de.. hm..

Solen skiner o lite varmare iaf :) sommaren har inte gett upp..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback