Hälsoundersökning.. glömde

Gårdagens träning va suverän :) jag älskar bodycombat.. så jobbigt men samtidigt kul.. jag tror att de kommer få min kropp i form.. hihi..

Idag har jag varit på hälsoundersökning.. vi får gå via jobbet dock har jag varit slapp på att gå men nu. Min hörsel är normal, synen som vanligt, EKG va bra, midjemått va bra osv.. dock var mina matvanor inte bra.. för mycke enformig kost och jag äter för lite...
Jag kör hårt med min kropp men ger inge bränsle.. jag äter sällan middag och när ja väl äter nåt är de mackor, inte alls bra.. hon bad mig försöka äta liite mer mat på kvällen även om ja inte har hungerkänsla.. innan träningen finns det ingen tid till att äta.. det är därför inget händer med min kropp.. jag går inte ner i vikt för jag har ingen förbränning..
Måste försöka tänka på detta.. dock HATAR jag att laga mat.. de värsta ja vet.. blää..
Vi kom även in på det mentala så att säga o jag berättade lite o hon sa att jag har verkligen komplicerat i mitt liv.. oh ja.. kan man lugnt säga.. :)
Blodproven får jag svar på senare.. men tror inte det är nåt problem..

Har varit o lunchat idag med S o de va trevligt :)

Ed är som han är.. får hoppas på något besked idag.. han skulle höra av sig sen.. vid 18 tiden (dominikansk tid, midnatt svensk tid) åker han till Kuba..

Hela dagen igår trodde jag att de var torsdag.. så idag känns det som fredag men de är det ju inte :) Lönen kom idag o de är jag otroligt tacksam över.. :)

Jag måste verkligen börja lita på min magkänsla.. innan sommaren köpte jag intensivkurs på spanska (Cd) jag öppnade o konstatera att de är precis nästan likadan som jag redan har.. istället för att lämna tillbaka den så har den stått på jobbet o nu har tiden gått ut.. jag får inte lämna tillbaka den nu... jag blir såååå irri på mig själv.. det är inte mycket i pengar men små inköp blir mycket pengar i slutändan.. varför har jag såå svårt att fatta beslut??? Jag blir galen på mig själv för nu kommer jag att störa mig på detta.. hoppas psykologen kan hjälpa mig med detta..

Igår sa jag upp min hemtelefon och jag har gått ur svenska kyrkan... vet ni att jag sparar ungefär 2000-2500 kronor på att inte vara med i svenska kyrkan?? Det beräknas på din årsinkomst så alla människor betalar olika.. jag är inte särskilt kristen av mig och aldrig varit o ångrar man sig kan man gå med igen... jag drömmer ändå om ett bröllop på stranden så gifta mig kan jag göra ändå :)

Det är öppet hus idag på mitt träningsställe men jag ska försöka komma med på zumban.. håll tummarna :)

Ne nu fortsätta...
____________________________________________________

Glömde skriva igår att sköterskan på hälsoundersökningen kände igen mig.. :) ja de är säkert från träningen sa jag.. joo svarade hon då.. :)
Hon nämnde oxå när hon tog min vilopuls att jag räknas som vältränad.. ja bara jaha :)

Igår kom jag med på zumban, de va nästan inge folk alls.. konstigt men jag tror det var lite brist i marknadsföringen och vi som normalt tränar där vet att de brukar vara massor med folk så många struntade nog i att träna.. trist för träningsstället.. men va ganska skönt med mindre folk :)
Efter träningen körde ja hem carro o vi pratade lite, fick låna en locktång av henne.. vill ha en sån men har aldrig sett den i affärer.. ska lägga ut bild på den sen :)
De va jättetrevligt iaf med pratstund :)

Ed befinner sig nu på kuba tror jag.. sa att han får väl höra av sig om han kan eller så när han kommer tillbaka till Domini.. så nu är det bara o vänta.. igen.. :)

Fredag.. såå härligt :) trots regn.. hihi

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback