Gammal?

Min kropp känns som hundra år just nu.. yoga passet igår gav inte träningsvärk direkt men jag känner i ryggen o benen.. var länge sen jag var på yoga o de märks.. kroppen behöver strechtas ut lite :)

De var verkligen en fullspäckad kväll.. direkt från jobbet till yoga o sen hem o hämta bilen.. Carro o hennes kille fick skjuts oxå.. o sen köra ett zumba pass.. efteråt stod vi o babblade lite o Carro ringde o pratade med Ed lite..

De är såå bra att han kan få prata spanska med någon o någon jag känner som jag vet säger det jag informerar om o inte om jag säger till hans kompisar.. jag har ju ingen aning om ifall de säger allt jag säger till dem.. Det är så roligt o höra hur nervös han är.. hihi.. Fast jag förstår honom verkligen.. åka till nya länder o inte veta något om hur det är där osv.. jag förstår honom så väl o att han inte vet riktigt vart han ska ta vägen.. han har inte samma möjligheter som mig att kolla upp saker o ting på Internet.. dock att jag inte kan kolla allt så han måste försöka göra lite själv eller be någon där om hjälp..

Jag hoppas verkligen att ambassaderna i de länderna jag ska ringa idag svarar... Bara någon kan ge mig lite information så jag vet lite iaf... Det är ju det som är bristen.. varken migrationsverket, konsulatet i domini eller nån har gett information!! De tror att man ska räkna ut allt bara de säger en liiiten sak.. pfffff... Kollade flyg lite grann imorse o när man bokar typ dagen innan el nåt så var de inge bra.. massor med mellanlandningar o verkade inte gå o fara över dagen.. Ed måste kolla med någon resebyrå där.. Fy det är inte lätt detta men bara det är gjort så vet man ju till nästa gång.. ifall de blir igen :)

Ska träna idag igen.. bodybalance står på schemat.. känns skönt att iaf komma igång med det.. :)

Mulet idag o de hotar om massor med regn.. hm.. får se om de kommer.. hoppas inte..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback