Elakt!!

Helgen har varit bra o jag har känt mig gladare igen och känt att nu börjar det släppa med allt med Ed och papper osv..

Igår var jag på zumba marathon i två timmar.. pust att de va jobbigt men såå kul :) tempot var på hög nivå men bra variation o bra instruktörer.. helt suveränt... sen hem o duscha o fixa till sig för 40 årsfest som jag var på.. När jag vaknade var jag inte i form för något men sen släppte det efter zumba passet.. festen var jättetrevlig o god mat samt billig alkohol.. haha.. jag drack med måtta blev lite full men jag lugnade ner mig.. jag är ganska bra på att veta när min gräns är nådd.. Ed har inte ringt så mycke (konstigt eftersom vi pratat typ flera ggr om dan) iaf så ringde jag honom igår på festen men han sov då..

Festen fortsatte o jag kom hem vid 2.. kom i säng vid 3 kanske.. himla trevlig kväll iaf.. :)

Imorse gick jag upp kl 13.. el imorse men jaja hihi.. jag behövde sova efter denna vecka med förkylning o dålig sömn.. när jag vaknat så slår jag på datorn o ser att jag fått ett mail från Alexandra.. hm.. fick dålig känsla eftersom jag inte hört från nån av dem sen ja de bröt kontakten...

De var en bild på henne och Angelina när de håller om varandra o ler.. texten löd nåt med att kolla på bilden Detta är vänskap.

Jag blev helt chockad.. hur kan man vara såå elak?????!!! för de första vet jag inte ens vad jag gjort för nåt.. de va Alex som valde att tro på rykten o inte fråga mig.. jag vet inte ens hur jag varit en dålig vän men jag har aldrig varit med om att någon sjunkt så lågt!! Det drog verkligen ner mitt humör kan jag säga.. :(

Pratade sedan med Ed o fått veta att nå komplikation uppståt med flyg osv så han åker på torsdag till kuba.. detta är inte bra för då har ambassaden bara öppet fredag och ifall det händer något där så finns det ingen tid att fixa för han åker på söndag.. jag har sagt detta till honom men det är som att han inte tänker längre än näsan pekar o så är deras mentalitet de ordnar sig.. jag hoppas verkligen att de gör de... annars är det försent.. han kommer inte till Sverige då för jag tänker verkligen inte betala en resa till för att åka til kuba...
Vi får se.. tiden får utvisa vad som händer...

Det känns som att så fort jag blir glad igen o får upp humöret så är det något som händer o slår mig ner till marken igen.. kom igen.. hur mycket skall jag behöva få emot mig??

Jag vet att Angi o Alex ska tillbaka till domini i dec/jan o jag vill inte träffa dem så mao kan jag inte åka dit.. det känns som att det tar slut med Domini oxå på nåt sätt.. det verkligen suger för jag älskar dominikanska.. inte bara för att Ed bor där utan för landet, människorna, stränderna o framförallt DANSEN o MUSIKEN.. åh ja bara älskar de o känner varje dag såån längtan efter att få dansa..

Jag är så förvånad hur människor är.. helt otroligt jag trodde aldrig detta...


Kommentarer
Postat av: Carolina

Bry dig inte om dom. Omoget beteende & det är DOM som förlorar på att vara så barnsliga. Kram

2011-08-22 @ 15:05:58
URL: http://www.carolajnastankar.se
Postat av: Susanne

Ja,det var verkligen ELAKT...

Vilka jävla subbor...

2011-08-22 @ 20:00:50
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback