Dagen efter..

Igår blev det en jättebra dag :) Jag va lite skeptisk för jag tycker inte om att agera som värdinna men igår var det bra.. (kanske är för att jag är/varit så negativ)..
Jag for hem o fixa de sista på tårtan o plockade undan lite.. igen.. o sen väntade.. :)

Sen kom alla gästerna nästan samtidigt :) Min vän C o hennes son V kom först o så brorsan o hela hans familj.. lille V charmade alla.. så söt han är :)
Sen kom S och lite senare kom Carro o hennes kille.. fikade o sen visade jag filmen när jag hoppat tandem.. :) Lille V hittade min elefantnalle i sängen o den blev han förtjust i.. busade lite o till slut var alla barn o nallar i sängen o levde om.. :) de är så mysiga o de finns inge bättre än att höra ett barns skratt... de är så härligt.. :)

Carro o hennes kille stannade kvar till sist.. Carro hjälpte mig med att ringa konsulatet i Domini o de va till stor hjälp *tack så mycket* Har nu mailat pappret jag fick till dem o de ska skicka det vidare nånstans.. gud dessa papper o väntan.. jag blir galen snart!!
Sen ringde jag Ed för att säga vad som hänt.. eller Carro gjorde det.. hihi.. så mycket lättare när hon kan säga på spanska så han förstår.. hon nämnde oxå att han varit dålig.. nej vad har jag gjort nu hade han sagt.. :) du har ju glömt din tjejs födelsedag... åhh neeej.. o sa han de är mycket jobb o tankar om kuba osv men säg att jag älskar henne så mycket.. :) Fast de sa han till mig oxå för pratade med honom.. im so sorry.. o han är så nervous.. jag har lärt honom det ordet.. hahaha.. jag är alltid nervös eller ofta iaf.. :) men jag förlåter honom.. hans lillasyster fyllde år den 4:e o de hade han inte heller en aning om.. killar alltså.. hehe..
Han är så gullig o han längtar verkligen.. och jag börjar bli såå spänd o nervös... hur ska detta gå?? men jag är mest förväntasfull o han kommer få så många pussar o kramar.. haha..

Det var iaf en jättetrevlig kväll och jag är supernöjd.. :)

Imorgon kommer min vän Emy.. hon jobbade igår.. vi ska ha filmkväll o sen ska hon sova över.. ska bli mys :) Nästa vecka ska ja träffa L innan hon åker tillbaka till USA på mer äventyr..

Nästan 100 personer har grattat mig på facebook igår :) Plus några som skickat sms.. man kanske inte är så ensammen som man känner sig ibland... dock bor många av mina vänner i södra Sverige så man ses kanske inte så ofta som man önskat..

Nu är solen framme.. underbart :)

Igår läste jag något som jag skrev upp för jag tycker det stämmer...
Tankar är tankar - inte sanningen.

Med dem orden avslutar jag dagens blogg.. Ha en skön dag.. :)

Kommentarer
Postat av: sara

Tack för gott fika och trevligt sällskap. Var riktigt trevligt igår!!

2011-08-11 @ 14:25:29
URL: http://saraochshaman.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback