Sur o grinig..

Idag är jag sur o grinig eller lite iaf...

Drog mig upp ur sängen vid 10 varför har ja faktiskt ingen aning om?! va såååå trött.. drog mig upp ur soffan o fixade lite med resan osv o sen har jag dammsugit, bytt sängkläder, städat toan o torkat golvet el vaskat som vissa säger :) har tvättat en maskin oxå i tvättstugan så skönt nu är tvättkorgen nästan tom...

Livet borde ju vara toppen nu när ja snart ska till paradiset men de känns så himla overkligt.. åker ja verkligen snart? känns inte så.. men faktiskt så är det så :)

Snart är jag i paradiset o de ska bli såååå härligt.. är dock sk*tnervös....

Nu ska ja kolla film....

Ha en skön lördag...


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad härligt du kommer att få det! Det är fint väder där borta nu va? :)

Kramis

2011-04-03 @ 13:43:41
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: Leanderbeatrice

just started reborning and just hooked on as much info as poss; thank you

2011-06-27 @ 07:47:35
URL: http://leanderbeatrice.blogll.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback