Spännande..

Första arbetsdagen gick som på räls.. såå mycket o göra o möte på kvällen.. alltid lika händelserikt dessa möten.. :) kom hem halv tio på kvällen.. pust..
Första gången som ja inte pratat med min baby sen ja kom hem.. men bra o inte ringa varje dag :P

Idag ska ja träna för första gången.. ska bli väldigt spännande hur de går.. haha..

Måste byta däck på bilen oxå.. väldigt snart.. frågade min kollega men han lät inte så uppåt ti o göra de så blir nog verkstad ändå...

Idag ska min baby på intervju till svenska konsulatet i dominikanska.. hoppas ja iaf.. om inte har ändrats.. jag har nämligen bestämt att han ska komma hit o hälsa på..
De blir en kostnad för mig såklart men jag har funderat o nåt måste hända.. jag får en chans o se hur vi funkar ihop.. verkligen funkar ihop o han får en erfarenhet med ett annat land o förhoppningsvis lär sig något om livet.. :)
Dock är det mycket papperstjafs o de tar tid innan han får turistvisum.. om ca 4-5 månader vet vi om han kan komma el inte..

Jag ska berätta om resan.. snart :)

Men nu jobba... Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback