Äntligen fredag..

Idag är det fredag för dem som inte visste det.. 1 april oxå.. får se om man blir lurad idag.. hihi...

Snart snart är jag på väg... ohhh så nervöst... :) ska bli sååå skönt o slippa detta väder.. nu snöar de igen.. suck

Jag har jobbat nu 12 dagar i sträck o tro mig det känns... :/
Har dessutom tränat fyra (snart fem) ggr denna vecka... så skönt.. :)
Fullspäckat på jobbet har det varit inte en lugn stund alls... men nu är jag nästan klar med allt och kan ta semester med gott samvete :)

Igår var ja barnvakt till mina underbart söta brorsöner.. de är 10 o 8 så de klarade sig ganska bra själv.. fick se till att de åt kvällsmat o försöka få dem i säng... de gick till slut :)
Den äldsta va förkyld o snora o nös o gu va ja hoppas att han inte smittat mig... :/ dagarna får utvisa...
Blev dock sent men även ja kom i säng.. haha...

I helgen har jag massor o göra så blir ingen vila.. städa, tvätta, packa o packa o ikväll träna.. är zumba marathon imorgon i Älvsbyn o ja hade velat åka dit men får se hur det blir med tiden...

Hoppas ni har de bra...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback