Tom i huvudet..

Jag kom inte på någon rubrik.. de står still i huvudet.. haha..

Jag var i Sthlm igår.. möte i några timmar men resan tar desto längre tid... men det var bra möte och jag kom hem inom arbetstiden.. hihi.. inte alla ggr man gör de... :)

Träning har jag kommit igång med.. såå skönt :) måndag kväll aerobics o de va såå kul.. och igår när jag kom hem hann ja bara på toa o sen byta kläder o fort iväg.. var mellan valet o kvalet att gå el inte för jag fick huvudvärk på vägen hem från Sthlm men jag kom iväg.. :) tränade tom två pass igår.. hehe.. aerobics o bodybalance... så skönt :)
Var helt slut när ja va på väg hem.. dusch o sen slöa lite o så började ja läsa.. haha.. farligt när jag läser för jag kan inte sluta.. så jag läste ti tolv.. oopps.. :)

Vill hem nuu o läsa klart.. så spännande... kommer inte ihåg vad boken heter för den är med i Cosmopolitan.. första delen var i förra numret o nu fortsättning i detta.. är från en bok men som sagt inte kollat vad den heter.. är jättebra iaf :)

Idag ska jag på massage.. ska säga ti henne att ida måste ja bara njuta o inte ligga o babbla.. haha.. de blir inte så avslappnande då... :) men de är kul o prata med henne.. hon är så härlig person min massös.. sen är det salsa dags.. ska egentligen inte träna när man varit på massage men jag måste eftersom vi ska ha uppvisning på lördag.. försöker dock förtränga det för jag känner mig inte bekväm i mig själv just nu....
jag har gått upp mycke alltså.. el iaf känns de så o de måste jag ändra på omgående...

Ne nu ta tag i massa jobb...

Ha en bra dag... (soligt men sååå kallt här)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag vet vilken bok du menar. Har läst den i cosmopolitan också visst är den bra?

2010-09-01 @ 16:20:43

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback