Många tankar..

Jag har många tankar som snurrar i mitt huvud just nu o en del o göra på jobbet därav inte så mycket bloggande..

I måndags var jag på flera seminarier om bra ämnen... kommer skriva om det sedan om ja kommer ihåg.. fick massor med intryck o tankar men de har avtagit lite just nu.. fick annat o tänka på istället.. haha.. mycket handlade iaf om självkänsla, kroppen o tankarna ska vara i balans osv.. mycket bra saker o tänka på som man glömmer lika fort.. speciellt när det är flera seminarier samtidigt.. men de var väldigt bra iaf...

Måndag kväll var oxå mycket som hände.. var o tränade o de va kul såklart.. sen stannade jag kvar o duschade o basta på gymmet.. såå skönt.. :) pratade med en tjej i bastun som va nygift o nyligen varit utomlands så vi prata om de.. sen berätta hon oxå att hon skulle på smekmånad o bestiga Kilimanjaro o sen ti Zanzibar vilken häftig resa :) bestiga berg vet ja inte om ja direkt skulle vilja men Zanzibar ska vara otroligt... hon va trevlig, snygg kropp o nygift.. hade gärna bytt liv med henne...
Iaf sen gick jag ti bion.. va o såg Eat, pray and love.. (Lyckan, kärleken och meningen med livet) den va såå bra.. bra handling, bra skådespelare o rolig emellanåt.. Julia roberts hade huvudrollen o skulle vilja byta liv med henne oxå.. i filmen alltså.. hon spelar en författare som får resa med jobbet (de hade ja velat göra) iaf hon får en livskris o åker utomlands för att hitta sig själv.. åker ti Rom, Indien o Bali... (ja tack jag vill åka dit oxå) Den var helt klart sevärd!!!  :) fick massor med tankar efter den filmen oxå...

Igår var jag på salsa oxå.. fullt upp har man på kvällarna oxå... men kul iaf.. körde lite mer på nya koreografin men den är i startgroparna just nu så man blir inte direkt svettig... sen handla o sen hem..

Jo just ja.. pratade med Edde i helgen o han nämner bara pengar så jag orkar verkligen inte med honom.. har verkligen vaknat nu.. han ringde i måndags oxå mellan jobb o träningen o igen sa att han hade så mycke problem o behöver pengar.. ja försöker förklara för honom att han måste ta mer ansvar o tänka före han agerar men han förstår mig inte.. suck.. han la dessutom bara på luren utan o säga hej då o ja hatar verkligen sånt... han sa att ja inte bryr mig osv.. jag har verkligen fått upp ögonen men ändå kvarstår en del frågor om saker som hänt när ja kom hem som jag måste ha svar på... men får dem inte via telefon.. är dock nervös på att allt vett går ur mitt huvud när ja ser honom..
Hans kompis har ja kontakt med lite grann på facebook o han har förlorat sin mamma o har de inte lätt just nu.. o idag är det hans födelsedag.. min tankar går ti honom just nu.. har försökt prata me honom på msn men han svarar mig inte.. dock har han pratat lite med Alexandra.. förstår dock om han inte är så pratsam just nu...

Ikväll är det premiär med magdans kurs så jag är lite nervös hur de ska bli.. spännande.. hoppas min huvudvärk har släppt tills dess..

I veckan har det varit perfekt höstväder.. solen skiner, träden har alla möjliga färger o de e jättefint.. nackdel.. man fryser arslet av sig :S ja vill ha värme juu!!

Ha en bra dag alla..

Kommentarer
Postat av: Susanne

STÅ PÅ DIG.. Han verkar ju väldigt pengakåt,om han lägger på bara för att du säger att han inte få nå pengar.. Konstig typ .. Skönt att du fått upp ögonen och inser vad det kanske faktiskt är för rötägg till kille...

2010-09-30 @ 11:29:24
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback