Magdans..

Det var jag på igår o de va sååå kul :) fick lära oss lite grundsteg o de va mycke mycke armar.. bra träning för mina axlar.. vi höll på ti närmare nio faktiskt.. tiden bara flög iväg.. älskar ju shaka på höfterna o de fick man verkligen göra här.. längtar ti nästa gång o måste inskaffa mig en sån där magdans sjal.. de ger mer effekt o höra de där klingande :) hon kunde beställa via hennes mamma men hitta nåt på tradera så får se.. kan inte vänta en månad vill ha nuuu... haha.. otålig.. nee... :)
Var iaf jobbigare än jag trodde o de va ju bra me tanke på att bootcamp passet jag älskar att gå på är samtidigt så känns bra att man jobbar med axlar, mage o hållningen..

Tycker förresten ja har sett resultat på min kropp sen ja börja träna mer igen.. låren är fastare, magen har börjat gå ner lite (dock inte helt nöjd men bättre) o de känns bra :)

Jag äter fortfarande bara godis o tjafs på helgerna endast så veckorna är fria från allt onyttigt o de känns väldigt bra :) ja har kontroll över mig själv.. lite iaf... :)

Ikväll är det zumba o ja längtar sååå.. de e verkligen roligt.. o musiken påminner om dominikanska.. sen blir det Pite i helgen för jobb.. men längtar ti de oxå.. komma bort lite, sova på hotell, äta middag o se show.. :) på söndag har ja salsa oxå fullt upp..

Ja har en hängande huvudvärk igen... typ som spänningshuvudvärk.. den försvann igår men nu känner ja den igen.. :/ är säkert alla tankar som gör ont... de vill ut...
Edde messade igår.. konstigt brukar han aldrig göra.. fråga massa saker.. när ja ringde honom så sa han nåt men ville inte lyssna så då lägger han på.. o guu va ja hatar sånt... pröva ringa upp men då svarade han inte.. o ja va på väg ti magdans o sen messa han igen.. får prova ringa honom ida.. är så less på hans beteende..

Hoppas ni som läsar har de bra?
Sol igen men jisses ida va de nollgradigt.. dax för långkalsonger.. brrr.... vill ha värme o inte kyla :(

Ha en bra dag..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt med dans och vicka på höfterna;)

2010-09-30 @ 12:02:58
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Den är tagen under ett dyk utanför Koh Tao i Thailand :) Helt plötsligt dök firren upp och bara stirrade in i mitt cyklop (och kameran). Klick klick! =)

Kram Carro



Ps - ha en fin dag idag!

2010-09-30 @ 13:05:36
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback