Händelserika dagar..

Ja de har varit händelserika dagar.. därför har jag inte hunnit skriva..

Har fått massor gjort på jobbet.. när ja väl kommer igång så går de fort som sjutton o få saker gjort.. känns så bra.. nu väntar jag på att få svar... väntar o väntar..

Mötet med jobbet gick bra.. sen åkte ja hem o sen fick ja besök.. kolla film o prata.. de va trevligt.. blev sent dock.. men men..
Igår så va de jobb o så kom min vän S förbi så vi lunchade en sväng.. alltid trevligt :) o på kvällen for ja iväg o träna.. Bootcamp... styrka o aerobics... ja ser att de ger resultat faktiskt.. känner mig mer fit igen o de är kul.. dock kommer ja inte kunna träna detta suveräna pass längre eftersom ja kommer att ha magdans på onsdagar.. får se hur de går.. :) de startar nästa vecka.. spännande :)
Va slut igen när ja kom hem.. fast på ett bra sätt.. min kropp känner av när de blir stressigt direkt.. inge bra.. men duschade o slappa lite sen.. varva ner.. :)

Idag är de torsdag o snart helg igen.. veckorna går fort.. får se va som händer idag om man får besök el om de blir träning.. vet inte ännu...
I helgen vet ja inte va ja ska göra förutom att ja behöver tvätta.. på söndag blir de en fullspäckad dag.. ska på bio med min brorson förhandsvisning o sen är de zumba!! men ja vet inte om jag hinner gå.. vi får se.. ja hoppas o håller tummar o tår att ja ska hinna :) ja viilll gåå :) sen på kvällen blir de salsa... tror ja.. om min salsa lärare är frisk..

Måndag ska ja på seminarie under dagen med jobbet o sen träna o sen en förhandsvisning igen :) julia roberts nya film.. sen zumba under veckan o första magdans passet o sen jobbar jag helg..

Men ja tar en dag i taget.. funderar fortfarande på vilka tatueringar ja ska göra.. så svårt.. :/

En sak som är bra är att ja har kontroll nu.. äter inte godis o sånt tjafs på veckorna bara lite grann på helgerna o har nu gjort de i nåra veckor.. känns bra :) *peppar peppar* så håller de nåra månader nu... :)

Om ca 6 veckor åker Alexandra ti Domini.. ja är såå avis hade såå gärna velat åka med henne... hon o ja i Domini.. hihi de kan gå hur som helst.. men nu åker hon me familjen o nåra andra vänner.. får väl se va som händer när hon är där :)

Edde har ja inte pratat mycke med.. han bara frågar om pengar o de gör mig så irriterad speciellt efter händelserna som nu varit... behöver svar på mina frågor men de händer inget... suck...

Ne nu fixa posten..

Ha en bra dag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback