Fredag.. gjort lite..

Nu är det äntligen fredag.. så skönt.. :)

Jag har varit trött för nu när träningen kommit igång så är det de enda ja gjort på kvällarna.. tränat sen hem o duscha o sen stupat i soffan.. men de e skönt o vara igång igen.. så jag ska inte klaga :)

Har stängt av mina känslor lite oxå.. orkar inte tänka mer... jag får ändå inge svar på de ja tänker på så då förtränger jag det istället... har inte pratat med Edde o tänker inte ringa honom heller.. han får ta kontakt med mig.. sen har det varit otroligt tyst min telefon o de är väl både gott o ont.. hihi

Jag tänker däremot lite på kommande resan.. hur de ska bli osv för ja måste ställa honom mot väggen då.. kan inte bara låta de rinna ut i sanden... sen är ja oxå nervös o träffa Angelina o hur de kommer bli.. hennes engelska är vad jag förstått ganska begränsad.. haha.. men tiden får utvisa.. jag vill iaf åka dit igen.. älskar ju o vara där.. musiken, dansen, showerna o folket.. o värmen!! :)

Serier.. jaaa gu va ja vill att One tree hill o Bones ska börja igen men nee får snällt vänta.. vet inte hur länge :( och jag tror jag är den enda människa i Sverige som inte tittar på Idol.. hahaha ja har inte tittat sen Marie Picasso var med... kollar på alla andra serier som startat igen.. Mentalist, Hells kitchen m.m....
Apropå tv så såg jag Kungarna i Tylösand el va de nu heter.. gu vilket program.. ta de mest irriterande, jobbigast, kn**lfixerade, lättklädda människorna som finns i Sverige.. ge dem alkohol o filma... då får man de programmet.. så sjukt o vidrigt... en timme i mitt liv jag inte får tillbaka...

Helgen då...
Ja idag ska ja ti läkaren igen.. min hals är inte bra fortfarande... ska på mammografi nästa vecka oxå.. får se va de säger... sen ikväll ska jag ti C för hennes söta V fyller 1 år :) fika o så... sen vill ja bara ligga i soffa o kolla tv/film... hahha.. borde städa men får se... Lördag vet ja inte.. förutom sova länge o kanske då städa.. blev bjuden hem ti S så åker väl dit :)  Söndag vet jag inte förutom 17,30 då startar salsakurs nr 3 o sen blir de väl träning med salsagruppen efteråt.. om ja förstått de rätt :) fullt upp även på helgen....
____________________________________

Va förbi tatueraren förut men då hade ja inte tid o stanna.. hm.. får gå dit igen snart... sen var ja ti läkaren.. åhh less ja blir.. hon kände o kollade o sa ju att proverna inte visat något så nee så länge ja inte har feber eller är svullen så ger dem inge antibiotika.. grrr... irri ja blir så ja betala igen 170 kr o fick inget för de.. berätta oxå om att ja vill förminska brösten men då va de oxå nee de ser inte ovanligt stora ut så tror inte du skulle få göra någon operation o så sa hon ju att om man går ner i vikt så går brösten ner.. jaa på alla utom mig sa ja då.. de blir bara större.. ja då sa hon att ja får återkomma senare... blää...

Sen fixade jag lunchlådor.. mammas mat är slut.. frysen är tom o är sååå fattig just nu så ja måste göra mat själv.. billigare på de viset... o sen har ja kollat tv o plötsligt ringer telefonen.. Edde... wow :) men han ville inte riktigt de ja önska att han ville.. hm...

Ska snart gå ti min vän o fira hennes son... va massa folk där när ja ringde för en stund sen så väntar en stund..

Ha en underbar helg...

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback