Tankar som snurrar..

Igen är det många tankar som snurrar i mitt huvud.. de kommer upp ibland o sen förtränger jag dem igen... så jobbigt när man inte kan göra något åt de :(

Träningen har varit suverän iaf.. har träningsvärk från bootcamp igen.. typ insidan av låren o vid knäna.. konstigt ställe.. vet inte vad ja gjort.. haha.. igår var ja på aerobics.. bra tränare :)
Blir dock extremt sugen på att tatuera mig när ja tränar.. konstigt.. men så är de.. ja vet ju ungefär vad ja vill göra men nu vet ja inte om tiden räcker ti (går inte o vara nytatuerad när man ska åka utomlands) o vet inte om ja har pengar heller... plus att ja fortfarande är frågande på vart ja ska placera dem.. o kanji tecken vill jag kolla att de stämmer först.. litar inte hundra procentigt på internet direkt..
Som sagt.. många tankar snurrar i huvudet.. haha..

Igår efter träningen så pratade jag med en jättetrevlig tjej som jag brukar se ibland.. vi prata om allt möjligt o jättekul va de.. ja spanade efter killen jag brukar möta när ja går ti jobbet oxå.. han var där.. hehe.. hade sett honom på morgonen oxå... :) han var i närheten av oss vid ett tillfälle så han hörde att vi prata om resor.. tror han hade facebook oxå för såg att han höll på där.. dock vet ja ju inte vad han heter... hur ska man ta reda på de?? Jag mötte honom när jag gick ti jobbet idag o ja sa faktiskt hej o han hejade tillbaka :) vilket leende ja fick sen.. hahha.. småsaker som gör dagen härligt :)

Idag skulle ja träffa en annan kille från NK men de blev inte av igen för han är sjuk.. inte samma kille som ställde inte förra veckan.. typiskt.. men då kanske ja får tummen ur o kan städa.. hahhaa.. att de ska vara så svårt.. måste iaf göra matlådor för någon har tömt min frys.. :P

Imorgon ska ja ti Ikea.. jag ska inte shoppa, rättare sagt jag FÅR inte shoppa.. jag ska med som sällskap.. är en kille ja känt nåra år.. dock vet ja inte om de kan bli något annat än vänskap.. attraktionen måste finnas där o tyvärr gör den inte de från min sida.. blir nog trevligt iaf.. komma ut o göra något istället för o vara hemma :)

Nästa vecka är de november.. någon som vet vart detta år har tagit vägen?? känns som ja bara jobbat, tränat o sovit hela året.. glöm inte o ställa om klockan på söndag :P

Bilen då.. min styvfar fick ringa verkstan o prata me dem.. ja får tillbaka pengar för termostaten om ja är missnöjd vilket ja är.. så sak dit efter jobbet o se va de säger.. dock måste ja ju lämna in bilen o få den felsökt så man får veta vad som exakt är fel.. sen får ja ta ställning ti vad ja gör.. dock kommer ja att byta verkstad.. de va inte service mindad alls o de erkände att de slarvat juu.. såå dåligt.. Lämna aldrig in bilen på Rondellens bil/mekonomen i Luleå!!!
Ja ringde en annan verkstad o frågade om pris osv o berättade läget (där jag lämnade in o bytte däck) de va trevliga o ja funderar på att åka dit me bilen igen... suck.. varför kan inte saker bara funka? Jag vill inte köpa en ny bil.. har inte pengar o resa o köpa bil... drömmen vore om man slapp ha bil överhuvudtaget o ja har överlevt utan tidigare så varför inte nu.. men men måste ha en bil nu i år iaf..

Ha en underbar fredag.. trots skitväder... :) nu ska ja gå o äta lunch..

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hej ;)

Men gud va duktig du är som tränar så mycke, jag skulle oxå vilja träna varje dag, men hinner tyvärr inte..

Förresten om Calypso låten, vi ska kanske ska ha de på Lördag kl 10 kommer du då???

Åhh jag ser att du gillar nån haha, bjud han till zumba:n )

Ska du festa idag/imorn? :)

Kram

Carolina

2010-10-29 @ 12:15:32
URL: http://karoladance.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ha en fin helg Åsa!! =)



Kram Carro

2010-10-29 @ 21:19:42
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback