Senaste inköpen...

Ja här kommer då bilder på de senaste inköpen.. äntligen har mitt Ed Hardy linne kommit..



  Mitt nya ed hardy linne och en tröja jag fått som är köpt i thailand.

  Lite bättre bild på tunikan.. hoppas jag :) jag behåller den :)

  Klänning från Lindex, grön, köpt på rea

  Klänning från Lindex i svart dock i storlek L men jag bara måste ha den.. haha..

  Klänningen bakifrån..


Nu får jag inte shoppa mer!!!

Bilen kostade en del igår och när jag frågade om pris för de andra som behöver fixas så va de inte runt 10 tusen de kommer kosta kanske mellan 3-5 tusen.. men får fixa de senare.. har inte råd nu el rättare sagt vill inte lägga pengarna på de nu..

Magdansen var himla rolig.. mycke skaka höfter o bra träning för hållningen o de behöver ja verkligen.. var dock såå trött när ja kom hem från jobbe så hann slumra ti en sväng innan magdansen.. inge bra.. hade lite svårt o somna igår el så va de för att ja va så uppe i varv.. hehe..

Någon som ser Paradise hotel?? de e så roligt.. pakter, skitsnack, hångel o ja annat kul.. :) vill inte avslöja saker ifall någon inte sett de ;)

Idag är de salsa koreografi träning.. kursen är nu avslutad så blir inget med det o som jag känner nu kommer jag inte att fortsätta heller.. men koreografin är kvar dock bara nu på tisdagar...
Idag ska jag på förhandsvisning av en film oxå.. Due date heter den.. ska gå med min vän S.. ska bli kul :) blir säkert stressigt men sak samma.. kan pusta ut när man ser filmen.. hihi..

Annars händer de inte så mycket.. livet är ganska stillsamt just nu... tänker bara på Alexandra som snart snart får åka ti domini o ja hade sååå gärna velat åka me...

Ha en trevlig tisdag..

Kommentarer
Postat av: Susanne

Linnet var ju jätte snyggt.. Samt den gröna lång klännigen,jätte fin. :)

2010-10-26 @ 11:17:49
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Anna "amja"



Ska inte retas eller vad man säger men tror att min bror som gifte sig i somras ska åka till Domikanska till jul...

2010-10-26 @ 22:07:07
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Magdans ser så härligt ut, men jag kan INTE svänga på höfterna sådär :D

Kramia

2010-10-28 @ 15:13:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback