Så kul..

Igår var man ju på zumba o de va himla roligt.. tjejen hade helt nya grejer så ja fick inte höra min favvolåt men saksamma de va kul ändå.. :) ja hoppas hoppas att de fortsätter med zumba.. endast en gång kvar nu :(

Blev dock väldigt stressigt för salsan hade ju börjat så skynda mig dit.. då satt dem o vänta på mig.. va bara två tjejer o salsaläraren.. sen kom ja o sen kom en tjej ti.. så vi va fem totalt.. körde lite salsasteg o sen öva på koreografin.. ja fick nåt skrattanfall oxå o kunde inte sluta.. haha.. de tyckte ja va så glad när ja kom o de va ju för zumban :) de tyckte ja skulle le så på uppvisningarna oxå.. sa att då får vi köra zumba först.. hehe de gilla inte min salsalärare hon har andra åsikter om zumba.. hihi..

Sen åkte ja o hämta mitt paket från cdon.. beställde lite cd skivor, dvd o gilmore girls.. vet man va ja gör i helgen om inget annat dyker upp :)
Och jag fick min magdanssjal med posten.. weeii :) vilken tajming när ja har magdans idag.. kommer bild sen..

Onsdag ida o trots att ja har mycke o göra så går tiden sååå långsamt.. de känns verkligen i kroppen att man jobbat snart tio dagar i sträck men ja är ledig på fredag o de ska bli skönt.. kommer sova o sova.. hihi..

Ja de är vad som händer i mitt liv :) Bilder från helgen kommer snart.. lovar... :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Heeej!

Va kul att hitta min blogg, jaa men jag känner igen dig, jag visste att du var med i nån salsagrupp eller nånting du är ju så duktig det syns :)

Så roligt att se att du älskar zumba,och magdansen det gör jag med..

Salsakryssning hittar du har all information

http://www.isla.se/

Det kommer bli så kul, vi ses nästa vecka :)

Kram Carolina

2010-10-06 @ 23:53:27
URL: http://karoladance.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback