Roliga frågor..

Vilken svordom använder du mest? Fan eller fasen.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 6,50

Var köper du dina matvaror ifrån? Willys, Kvantum

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Spelar ingen roll, båda

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Resor till alla ställen jag vill besöka

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? Nej

Vad åt du till middag senast? Mackor

Kan du vissla? Ja

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja krambjörnarna och säkert något annat kommer inte ihåg.

Äger du några popband t-shirts? nej inte vad jag kommer på.

När flög du senast? Augusti, till Sthlm

Pratar du några andra språk? Engelska, försöker lära mig spanska

Har du gråtit offentligt? Ja

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Ja jag funderar och funderar på tatueringar

Vad har du med dig in på bion? någon dryck

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? oj bra fråga.. kommer inte på någon

När sov du senast på golvet? oj någon jul hos mamma för några år sen

Vilken är din favorit drink? sex on the beach

Gillar du din boendesituation? Jepp

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? minst 8

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Ja det är dem, för de mesta..

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? nej, vi skrev till varandra istället :)

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 32 fast känner mig som 25

Tror du på liv på andra planeter? kanske

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Du kan, du vågar, du vill när de gäller jobb iaf..

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Jaaa det vill jag..

Tycker du om att krama folk? Oh ja.. kramgo tjej

Äger du en digitalkamera? Jepp

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Vill inte bli jämförd med någon

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja ibland..

Får du dåligt samvete efter du ätit kött? nej

Är du mörkrädd? beror på situation

Tre saker du alltid har med dig? plånbok, nycklar o mobil

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Tummen upp! :D

2010-10-15 @ 13:09:06
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Susanne

Hi hi hi,skoj :)

2010-10-15 @ 17:22:07
URL: http://susannelindvall.blogg.se/
Postat av: Susanne

Om jag har kollat rätt,så är inte One three hill tillbaka förrän 20 juni.. OMG,vad länge dit...

2010-10-16 @ 13:23:39
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback