Helgens bravader..

Ja kanske dax o skriva lite då :)

Zumba passet va som vanligt sååå roligt :) älskar musiken hon har o roliga steg.. salsa, merengue, samba, amerikansk stil typ ja ja vet inte va de heter o lite magdans.. kan de bli bättre?? nee skulle inte tro de :)

Fredagen så höll jag på hemma lite diska, plocka undan o ägnade mig åt skönhetsvård plocka o färga ögonbrynen o duscha såklart.. fila fötterna o måla dem och händerna oxå såklart.. stor skillnad faktiskt när de får lite färg :)
Sen fastna ja på msn o slökolla tv lite..

Lörd blev ja hämtad kl nio.. började tio o sätta ordning träffa allt folk o förbereda datorn.. halv elva drog vi igång o hade möte ti ca halv sex... fullt upp men de va intressant o förhoppningsvis givande för deltagarna.. ja älskar verkligen o planera såna här träffar o hålla koll på allt.. trivs som bäst då :)
sen va de byta kläder o fixa ti sig lite.. middag kl 19 o show.. älskar shower såå mycke :) denna show så va de rock´n roll tema.. de sjöng såå bra o dansade lite... häftigt verkligen.. :)
Fick en soppa ti förrätt o sen var de buffe.. lax o potatisgratäng va godast o sen hade de typ fingerplock mat.. va lite sådär.. Efterrätten va oxå buffe o plocka på mig lite blandat.. har bild på de så kommer sen :)
Tog en heeel del bilder på showen.. haha.. som vanligt.. bara show bilder när ja åker nånstans...

Efter showen så va de disco o musiken va då så blandad så den kunde inte bli mer.. va sådär musik faktiskt.. ja dansade inget.. stod o prata me folk istället... Jag drack två Ooze.. tycker den är så god.. fick dock ont i magen ganska snabbt så tog de lugnt men resten av folket drack lite grann o en del av dem lite väl mycke... jag HATAR när folk dricker så vettet går ur skallen... fick höra lite mer än vad jag velat :/ drog ner stämningen ganska rejält för mig :( men sen gick de upp igen.. pratade med mina kollegor från sthlm o fick mig lite skratt ändå.. :) ja gick ti rummet vid ett o tvätta av mig masken o sen la mig.. skönt o sova i hotellsäng.. har då lust o sno med mig täcket varje gång.. haha..

Sönd va de möte från nio o sen lunch med avslut... åkte med min chef o vi skjutsade kollegorna ti flyget o sen fick han köra mig ti kontoret så ja kunde lämna grejerna.. o så tog ja en skön promenad därifrån.. efter all mat så känns de som ja inte behöver äta på nåra veckor.. haha..
När ja kom hem o packat upp väskan o bytt kläder ti salsa outfits så la ja mig på soffan o sov ti o från.. kunde inte hålla ögonen uppe :S for iväg ti salsan strax efter fem...

Salsan va sååå kul.. :) först salsakurs.. vi frös när vi kom dit så hon utmanade oss med en dans från Honduras.. punta el nåt kallades den.. dansa på tårna o skaka på höfterna.. jädrans va låren o vaderna fick jobba.. haha.. sen fick vi lektion i Bachata!!! me loove.. :) älskar o dansa bachata helst med någon manlig person.. hihi.. de mesta av grundstegen kunde ja redan men vi fick oxå lära oss hur man snurrar o de va bra :) fick höra min favvolåt Dile al amor med Aventura... älskar den gruppen... :)
Sen hade vi salsa koreografi med tjejgruppen... har börjat lära oss ny koreografi o de gick bra.. när de är nytt så är de inte så ansträngande men de blir väl de ju mer vi lär oss.. :) kom hem halv nio... dusch o sen fastna på msn lite grann...

Brukar ha söndagsångest o svårt o somna men igår trots att ja sovit lite på dan så somnade ja otroligt fort.. :) sköönt..

Ida är de måndag och ny vecka... :) ingen sol längre så de e lite trist o de blåser storm nästan.. (känns de som)
Idag ska jag på aerobics nu när de är så mycke dans salsa, magdans så blir de mindre träning.. är lite synd att ja missar bootcamp hade behövt de passet men magdans är kul de oxå :)

Förresten så vann jag tradera auktionen så jag kommer få mig en magdanssjal snart.. :) blå med silvermynt.. 78 kr.. helt ok :)

Har fortfarande spänningshuvudvärk... :S vet inte va de är men misstänker att de e nån form av stress el oro el nåt.. väldigt jobbigt.. längtar ti massagen nästa vecka o hoppas att lite av spänningarna släpper då..

Ne nu ska jag göra lite nytta.. har möte lite senare...

Bilder kommer...

Ha en bra dag...

Kommentarer
Postat av: Anonym

- verkar som om alla har börjar köra zumba!

2010-10-05 @ 12:58:38
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback