Fullt upp + bilder

Denna vecka har hittills varit fullspäckad... mamma o styvfar har varit på besök o sovit hos mig o när man äntligen har min mamma på besök o de inte jobbar så passade ja på att nyttja henne som stöd o städa min källaren.. :)

Så nu är de gjort... sååå skönt.. blev lite iaf som fick följa med mamma ti Finland o de kommer ge lite ti min kusin ifall hon o hennes familj vill ha annars slänger dem väl.. sak samma.. bara ja slipper se de :) ja har enormt svårt o slänga kläder så de ligger i källaren ett tag o sen kanske ja kan slänga de.. om ja inte har minnen ti de.. haha.. ja är lite konstig ja vet :) men nu är de gjort iaf blev tre sopsäckar som åkte iväg... hehe..

Nu ska ja bara städa i lgh oxå.. haha..

Grejerna ja shoppat har ja inte fått så många synpunkter på som ja trodde ja skulle få... hehe.. tunikan måste ja ta bild på igen för den har spets grejer som inte syns.. ja är såå kluven.. :/
Mössan är de nog många som är skeptiska ti men de är faktiskt mode med såna.. tydligen.. ja kommer iaf inte o frysa :) Mössan o vantarna är förresten från Åhlens.. va en tjej som frågat ;)

Min ring har kommit som ja beställt o i love it :) provade fota den igår kväll men va så mörkt så blev inge bra.. ska göra de igen snart.. väntar på mitt ed hardy linne oxå.. o så såg ja att ja nästan har typ samma motiv på en tröja redan.. åhh va smart ja är.. haha... sak samma.. ja har köpt den o kan inte ångra mig.. hoppas bara den passar o att hon inte lurat mig..

Jaa torsd imorron redan.. veckan har gått såå fort.. mamma o styvfar är i finland nu i nåra dar sen är de tillbaka en kortis o sen åker de hem igen :( får ja inte träffa mamsen förrän jul kanske... saknar min mams..

Ne nu ska ja sluta babbla o gå lägga mig..

Sov gott..







Såhär ser det ut när man rensar kläder :) en del är i källaren en del borta..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback