Finally o brandvarnaren igen

Äntligen har man fått tummen ur o städat :) lite grann iaf de mest viktigaste typ diska, dammtorka lite, dammsuga, byta sängkläder, stödat toan o torkat golven.. o duschat då :) man måste ju vara ren när man har nybäddad säng.. :P fick lust där ett tag o vända upp o ner på min lgh o städa o röja precis överallt men nee ja orkar inte.. hahaha.. inte efter den natten ja haft.. :S

Höll på somna i soffan vid elva.. borsta tänderna o så o sen la mig i sängen.. men då smsade ja me en trevlig person :) fast ja låg i sängen o försökte sova.. hade öronproppar i o helt plötsligt känner ja röklukt.. rusar upp direkt o då hör ja brandvarnaren hos granne.. igen!!!!
Ringer störningsjouren men de svarar inte så va tvungen o ringa 112 de bad mig gå ringa på hos grannen men han svarade inte.. ringde dit igen o då bad dem mig gå ner o kolla om de komer lågor el nåt.. då sprang ja på polisen o räddningstjänsten som kommit.. låste upp dörren åt dem o sen for vi upp... de va torrkokning igen alltså att han lämnat plattan på.. suck.. luktade huuur mycke som helst :S räddningstjänsten åkte ganska fort o polisen stannade en stund.. tror ja kände igen en av poliserna men de är en annan historia.. hihi.. iaf sen när de åkt så försökte ja sova men gick inte så bra.. :/ va orolig i kroppen men nu vet ja iaf att min brandutrustning fungerar så ja låg inte o tänkte på de.. tänkte mest på att tänk om ingen vaknar o den där människan eldar upp hela huset :/ ska ringa min hyresvärd imorgon.... så här kan man inte hålla på.. tänk om hans brandvarnare slutar fungera.. usch hemskt tanke..

Iaf så gick ja upp vid nio ny tid.. alltså runt tio.. väldigt skönt när man drar tillbaka tiden faktiskt.. känns som dagar blir ännu längre o de blir den ju hahaha..
Nackdelen är att de blir mörkare.. inte lika kul dock...

Ne nu blir de äta nåt o lite godis :) får ju inte äta nåt imorron o fram ti fredag.. ja håller mig fortfarande *stolt* :)

Hoppas ni har en skön söndag.. imorgon ny vecka o ny månad...

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men usch, det är ju fan farligt! Var det ingen hemma heller?! Man kan ju inte gå ut med plattan på?!



Kramis

2010-11-01 @ 14:30:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback