blev ingen magdans.. :(

Vi kom inte in ti huset där vi ska ha magdans.. de har kortlås.. man drar med kort så öppnas dörren o den funkade inte.. dansläraren stod o vänta en timme o ingen kom o sen stod vi i 20 min... till slut gav vi upp.. :(
verkligen suger.. men vi får gå på ett av hennes zumba pass på någon tisdag som kompensation :)

Sen blev det lite ändringar.. nästa vecka är det inställt magdansen o v 42 börjar vi att ha magdans på måndagar istället.. sen hinner vi precis ha alla gånger innan jul.. därför vi inte kunde förlänga o ta denna vecka som blev inställd någon annan gång för veckorna räcker inte till.. så hoppas verkligen inte att de blir något mer strul någongång.. men en fördel är att de inte är på onsdagar för nu kan jag träna Bootcamp.. jaaaa :) dvs så länge de e bra tränare.. hehe..

Blir nog tidigt kväll idag.. lite tröttis.. ja va o handla när de blev inställt o sen tog ja dusch för ja frös som en gnu.. :S de blåser fasen storm.. :(

Ne nu tv.. el inspelat :) jag spelar in alla program så på fredag ska ja kolla alla serier som haft säsongstart denna vecka :) loove.. greys o dh o massa andra serier är tillbaka.. :) weeeii..

Hoppas alla har en bra kväll...

Glöm inte kolla mina tidigare inlägg.....

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback