Antistress massage

De var jag på igår efter jobbet.. ja brukar gå på massage varannan månad ungefär fast nu har de blivit varje månad :) men nu tänkte jag lyxa ti det med extra lång massage o sen ansiktsmask o ansiktsmassage.. 80 min istället för 50.
Vilket bra val jag gjorde.. de va såååå skönt.. :)
Min rygg var otroligt stel har aldrig varit så stel förut.. den blir bara värre o värre.. men iaf.. hon höll på med min rygg jättelänge o tryckte på punkter som är ömma.. o när hon tryckte på sätesmusklerna trodde jag att ja skulle dö.. de gjorde såå ont.. :S men sen va de bara njuta :) efter massagen fick jag ligga med värmefilt runt mig.. kändes som att ligga i en kokong el va de nu heter :) va såååå skönt.. o så fick jag ansiktsmask o ligga me den en stund o ja höll på o somna så skönt o avslappnad ja va.. sen ansiktsmassage o sen va ja klar.. gick hem o kände mig enormt avslappnad... de va guld värt o har bokat in två ggr ti innan årets slut :)

Igår blev det ingen träning... onödigt o gå o träna o "förstöra" avslappningen.. sen fick jag oxå veta att de va inställt så..
Även i tisdags så blev zumban inställt... trist... :/ men de kommer fortsätta med zumba :) nästa gång är på måndag men då har jag såklart magdans... alltid de roliga passen samtidigt... :/

Idag blir det the best of Bodyjam... längtar såå :) de slutade med Bodyjam (ett danspass) för ett tag sen o de e verkligen trist men de kom inge folk.. nu kör det ett speciallpass med best of.. ska bli kul.. :)

Imorse när jag vaknade så regnade de.. suck... men ännu värre när ja kollar ut är de vitt!!! men eftersom de snöat o regnat så va de blask bara... dock lite halkigt o gå o ja har sommardäck på bilen så jag vågade inte köra idag så tog med träningskläderna ti jobbe så får sitta här o vänta sen..

Hatar snö!!! o ja har inte förberett mig på snö... pucko som man är så blir man alltid lika överraskad när den kommer.. haha..

Igår kväll kunde jag inte somna.. drömde/tänkte på dominikanska, tatueringar o resor... jag googlade på temaresor igår o hittade nåra riktiga bra resor jag verkligen vill göra... :) detta är inge badresor o vill inte åka på sightsign själv så då är temaresor ett bra alternativ... men allt kostar såklart... tänk om man hade några miljoner o resa för.. gu så lycklig ja skulle bli då.. :)
Dominikanska är jag inte klar med dock så jag kommer åka dit nyår.. sen får jag se.. bara o spara o spara pengar o åka :)

Ha en snöig dag.. :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback