Snart över...

Ja helgen är snart över.. den blev annorlunda denna helg.. ja har sovit dåligt alla nätter typ.. först tänkte för mycket o nu andra natten fick ja sms från Alex o så fick ja ett telefonsamtal precis när ja somnat ti.. blev så överraskad så rusa upp o flög över telefonen nästan o sen kunde ja inte somna om så fort såklart.. men men ska snart gå sova nu o hoppas ja kan sova denna natt iaf.. söndagar brukar ja sällan kunna somna men idag har ja tränat så kanske går bättre då :)

Iaf igår fick jag samtal från en kompis som ja inte pratat med på hur länge som helst.. hon o hennes söner kom o hälsa på... väldigt spontant o de va jättetrevligt :) så härliga barn o vi prata om va som hänt i våra liv osv.. tjejsnack o de e aldrig fel.. :)

Idag har jag varit på zumba.. de e så kul.. men de kändes som att ja låg kvar i soffan nästan.. haha.. va lite seg men de va skönt.. körde tio min på slide maskinen oxå.. :) hem o diska o duscha o sen har ja smsat me Alex min spion i domini.. hihi... o en annan person idag.. fick telefon oxå.. alltid trevligt...

Jag längtar såå ti o fara iväg igen.. finns inge bättre än o fara utomlands o när man gå av planet o känner värmen komma emot en.. såå underbart :) sen att bara kunna glömma allt ansvar o alla måsten o borden osv.. de e nog de bästa me semestern.. slippa laga mat, städa osv.. längtar såklart efter dansen.. vill såå gärna dansa merengue o bachata nuuu :) mamma ska få filma mig när ja dansar.. hihi.. ska bli spännande o se hur denna resa blir.. har ju ingen som helst aning.. har ju hört hur Alex resa är o de har varit upp o ner från henne..

Men först nästa vecka.. ska på magdans imorron måste gå för ja har inte varit på nåra veckor.. ser fram emot de faktiskt.. skaka höfterna lite.. :) på tisd ska ja ti älvsbyn med jobbet.. onsd o torsd träning o så är de löning.. wohoo.. :) på fredag ska ja spendera pengarna för ska ti frissan då.. klippa mig o sen får vi se va de gör.. jag har inte plockat ögonbrynen på jättelänge för ja sparar ut så de får plocka o göra dem fina oxå.. ska bli skönt o förnya mig lite.. bilder kommer sen.. o nästa helg fyller min brors tjej år.. fullt upp.. nästan :)

Ne nu blir de sängen... sov gott alla..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag är helt såld på Hemtex, jag har sängkläder och handdukar för flera tusen :P Sen om det är nödvändigt.... njae... men fint är det. Och sköna är grejerna ;) Kramis

2010-11-22 @ 08:49:25
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback