Längtar..

Jag längtar såå mycket till domini.. mest o få dansa igen.. merengue o bachata :)
Fick äntligen namn på två låtar jag hörde i domini i juli, jag har sett på latin grammy awards..
http://www.youtube.com/watch?v=0IEG3z7Ze3I
Chino y nacho med Mi nina bonita.. ja älskar den :) man bara gungar med.. haha..

http://www.youtube.com/watch?v=foyH-TEs9D0
Prince Royce med Stand by me.. denna version av låten ÄLSKAR ja.. :)

Har pratat med Alexandra igen på face.. så kul att hon är tillbaka men hon själv längtar tillbaka o ja vet ju exakt hur hon känner sig!! man blir deprimerad när man kommer hem ju.. iaf så har jag fått lite mer svar på vad som hänt därborta.. ska bli verkligen intressant hur de blir o åka dit... jag har oxå fått tips på utflykter som ja o mamma måste göra :) åh va ja längtar.. värme.. mmmm.. slippa -15 brrr...

I torsdags så var jag o träna o de va suveränt.. :) sen när de va klart gick ja via gymmet o vem möter ja inte då.. joo killen där :) han började prata me mig så vi stod o prata en stund.. kontakten är tagen!! :) nu vet jag va han heter o vart han är ifrån o lite annat.. :) Hittade han på face i fredags efter lite hjälp *tack igen* skickade ett mail ti honom men jag har inte fått svar.. o såg honom inte i fredags.. får se på måndag :)

Igår var det fredag.. va o hämta mina skor som jag klackat om.. 560 kr kosta de.. usch dyrt.. men nu är de som nya igen.. :) provade gå med mina höga snygga skor o de är på jobbet nu så ska gå in dem lite.. är lite stelt.. haha.. sen var ja o fixa håret.. är såå nöjd över färgen o lockarna håller fortfarande så vill inte tvätta håret nu.. :) ögonbrynen e ja inte så nöjd över men de får duga.. bättre än innan..
På kvällen fastnade ja framför datorn.. på face.. prata me alex o lite annat folk o kolla lite tv.. gick o la mig vid 00 o sen vaknade ja flera ggr.. :S

Gick upp idag vid 9 o kolla tv.. så seg.. men sen fick ja tummen ur o fixade med papper o kvitton.. jag sparar alla kvitton.. är väldigt bra för man får koll på hur mycket man spenderar o på vad.. jisses dåligt samvete jag har nu för jag har verkligen spenderat enormt me pengar denna höst :/ nu blir det skärpning måste ju spara pengar.. men är iaf ett tips ifall man vill ha koll på pengarna..
sen rengjorde jag nåra smycken o gjorde matlådor.. för o spara pengar.. haha.. sen börja ja greja me bilderna.. måste ju tömma min kamera o bränna ner bilder.. tar sån tid bara.. men började iaf.. :) ganska nöjd me dagen.. trodde ja skulle ut idag men blev inte så... lika bra för ja är så trött.. känns som ja har gått i en dvala hela dan :/

Jag lyssnar på mina två låtar om o om igen.. haha..

Imorgon är det firande för min brors tjej så ska dit på fika.. sen får ja se.. ska försöka sova längre imorron.. o inte vara uppe så sent idag.. men nu ska jag kolla film :)

Ha en skön kväll..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var väl inget fel på Ögonbrynen?

2010-11-27 @ 22:27:58
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att du får en jättebra dag idag och att ni inte snöar inne där i norr? :)

Kramis

2010-11-29 @ 16:36:34
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback