Hemsk dag..

Igår hade jag verkligen en hemskt dag.. bara tråkiga händelser heeela dagen...

Morgonen hade jag fått mail från en träningskompis om div problem med test systemet för bokning som mitt träningsställe testar just nu... de va arg mail och sen samtal där jag trodde allt "löst" sig o sen arg mail igen... :/ vill verkligen inte byta ställe för ja gillar folket o passen men om de installerar ett förbaskat bokningssystem med dessa villkor som idag då vet ja inte vad som händer....

Sen blev det tidig lunch med min vän C.. vi har inte setts på länge pga sjukdom o att tiden bara försvunnit nånstans.. iaf så tänkte vi gå ti favvo stället där vi dock inte varit så mycket sen de bytte ägare o mina upplevelser om smyghöjningar på priset och dålig service.. vad har dem gjort nu då?? De har bytt meny!!!! tagit bort vår favorit rätt!!! vi blev så besvikna o sen fick vi oxå höra att någon i somras fått ett djur i salladen.. vilka idioter som tar över en verksamhet som verkligen blomstrar, de populäraste stället i Luleå och så kör dem de i botten..... idioter.. så Mat & Prat i luleå kan jag tyvärr inte rekommendera längre.... *RIP parma tortellini med vitlökssmör o tomat*
Det blev dessutom en kort lunch för hon skulle träffa sin svägerska så de va lite trist men vi ska ses snart igen hoppas jag.. :)

Sen flöt eftermiddagen på med en massa saker o göra dels inför mötet på kvällen och sen utbildning om nya saker som händer.. gud vad de snurrade i min skalle :S jag trivs med många bollar i luften men igår kom det nog ti min gräns tror jag..

Jag skynda dig mig hem för o hämta bilen o raketfart till Elgiganten där jag sett i en annons att de skulle ha SATC 2 för 99 kr.. men elgiganten har ju utförsäljning för de ska bli mega store o va händer när ja kommer dit.. affären är hel tom och en lapp vid kassan.. vi beklagar annonsen erbjudanden har vi bara i haparanda, piteå o kiruna.. AAHHHH hur svårt är det att skriva en mening i ett annonsblad: gäller inte i Luleå!! han sa att flera kunder kommit dit o blivit arga.. men är de så konstigt....

När jag sedan kör tillbaka till jobbet så är de en bil som först tränger sig före mig i en korsning och sen ställer sig i en fil där man ska svänga till vänster.. pilar på marken säger så och vettiga människor fattar de.. så vad gör idioten?! kör rakt fram och nästan kör in i mig!!!! blev sååå förbannad.. va dessutom en ung tjej som körde med en kille som blängde bredvid o ja blängade argt tillbaka... som tur va slapp man skador på bilen.. när det är såna idioter så vill man bara stanna bilen o fråga vad f*n de håller på med?!....

Sedan möte.. det gick smärtfritt faktiskt.. va dock ett låååångt möte med många människor som gillar o prata.. efteråt fick jag höra att det blivit fel med bokning av hotell som jag fick i uppdrag att göra... om det står i ett mail "Kan du boka rum för NN och undertecknad osv osv" så tolkar jag de som att jag ska boka rum.. sagt o gjort.. igår fick jag veta att jag bara skulle fixa faktura underlaget.. och sen hängde de bara upp sig på en annan sak ja skrivit... Herrreguuu säger jag bara....

Kom hem kvart i tio igår kväll.. kollade på tv för att få annat o tänka på o varva ner.. lägger mig vid halv tolv o kan inte sova!!! tankar om bokningssystem, jobb o annat snurrar i skallen... men ti slut somnade jag.. Jag har väldigt svårt o släppa vissa saker så ja hänger upp mig på dem.. min syster säger att ja ska bara låta de rinna av mig men de går inte..

Men idag är en ny dag!! :) imorse när ja gick ti jobbet sa ja ti mig själv: idag ska de bli en bra dag, idag ska de bli en bra dag.. osv osv.. o sen mötte jag söta killen som gick o prata i telefon (prata spanska) men han sa iaf hej ti mig.. weeiiiii :)

Nu har jag skrivit av mig.. lite långt inlägg men ja kände att ja behövde skriva av mig :) Nu känns de lite bättre.. ska försöka träna lunchpass idag om jag får plats o sen ikväll är det zumba.. kommer stå köa hur tidigt som helst så jag verkligen kan träna.. jag behöver träna o bli svettig!

Hoppas alla har en skön dag..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken dag! Ibland tycker man att hela dagarna är skitdagar och de kommer aldrig igen heller (datumen alltså). Men idag är en ny dag och nya tag, right?! =)

Kramis Carro

2010-11-04 @ 11:41:55
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Lisa

Nya tag idag tjejen :), det kan bara bli bättre än så här :) efter regn så kommer solsken :), :) någon gång så blir det bättre... låt det rinna av dig gumman :) :)

2010-11-05 @ 02:53:35
URL: http://leezuh.blogspot.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback