Farsdag + hemlighet..

Idag är det farsdag.. grattis ti alla pappor.. tyvärr kan ja inte gratulera min pappa för han finns inte längre.. kanske borde farit ti hans grav men ja har haft tvättdag.. får åka dit någon annandag.. han finns i mina tankar varje dag ändå... farsdag el inte...

Ja som sagt har ja tvättat idag.. i tvättstugan.. är fullt med tvätt i min lgh just nu allt fick inte ens plats.. men skönt att ha fått bort sängkläder o underkläder iaf så man har rent.. :)

Jag var o hämta skorna från Ellos idag.. jisses va höga dem är.. hahha.. 12,5 cm klack... blev nästan höjdrädd.. haha.. får se om ja kan gå med dem.. de är iaf jättesnygga :) bilder kommer snart.. lovar..


Jag har en hemlighet just nu... men vill inte berätta något förrän jag fått veta exakt... så ni får hålla ut några dagar till.. hihi.. jag är väldigt förväntasfull iaf... :)

Nu ska jag kolla Gossip girls som ja spelat in... imorgon är det måndag och ny vecka igen... den 15:e mitten av november redan.. wow..

Sov gott..

Kommentarer
Postat av: Anna (amja)



Hej.



Håller med dig om att man kan uppmärksamma o.s.v. en annan helt vanlig dag- det behöver inte vara något speciellt i almanackan för att man ska göra det!!!



Kul kommentar angående dina nya skor som jag ser fram emot att få se ;)



Ha en bra ny vecka! Kram/Anna

2010-11-14 @ 21:43:40

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback