Dålig fantasi..

Jag har dålig fantasi på att komma på rubriker.. varenda rubrik jag tänkte skriva idag hade ja redan skrivit tidigare.. haha..

Jag är sååå trött ida.. va otroligt svårt o komma upp ur sängen men de gick iaf ti slut.. ja har lite extra ont i svanken idag.. kanske är från magdansen igår..
De va kul igår.. kollade på dem som tränade innan vi har pass o guu de såg ännu roligare ut när de lägger ihop ti koreografi.. frågade vilken kurs de gick i o de gick magdans 8 vi går typ 1 eller 0 haha.. men nästa år ska vi få börja lägga ihop så de blir mer dans... den 24 januari ska den fortsätta tydligen.. jag funderar på hur ja ska göra..
Jag har märkt på min kropp att ja gått ner i vikt igen.. ja pendlar verkligen.. iaugusti då hade ja gått upp o nu har ja gått ner igen.. jag väger mig aldrig men ja känner på kroppen att de minskat.. låren märker ja lite o armarna har fått mycke tydligare.. de e kul :) dock är jag aldrig nöjd med höfterna o magen.. speciellt magen.. men ja ser ju skillnad från i augusti iaf.. dock är jag nervös nu när jag snart har semester..

Sen i september nångång har jag varit såå duktig o inte ätit nåt onyttigt alls på veckorna.. bara på helger o i lagom mängd då.. känns så bra att jag kunnat behålla kontrollen.. Men när jag ska fira jul hos mamma hur blir de då? jag kommer inte träna, kommer inte gå 6 km varje dag (ja går ti o från jobbet) o kommer säkert äta massor me godis för de säljer godis på marknader o har massor hemma.. hur ja ska kunna behålla kontrollen då.. ja de vet ja inte..
Jag vill ju se så bra ut som möjligt när ja åker ti Dominikanska.. inte för någon annan utan för min skull att ja ska kunna vara nöjd me mig själv.. Folk snackar ju om o beach 2011 o träna upp sig inför sommaren.. men för mig är de beach 2011 i januari när ja är utomlands.. men de är inte så mycke o göra.. bara träna så mycket de går nu o framåt..

De va exakt en månad igår tills ja har semester.. imorgon är de exakt en månad ti julafton!! ojoj.. har inte ens tänkt på julklappar.. haha.. just nu försöker ja bara räkna ut va min brors tjej önskar sig i födelsedagspresent.. :)

Imorse såg jag sett söta killen.. vi möts o vi hejar :) såg han igår oxå..

Solen skiner o de är bra men idag va de kallt.. -10 brr..

Nu har jag inget mer o skriva.. Ha en härlig tisdag..


Kommentarer
Postat av: ELIN

svar;haha nej visst är det bra tidfördrivning ! har du en dassbok du läser?

2010-11-23 @ 10:18:56
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

När är det du flyger iväg till värmen? =)

Kram C

2010-11-23 @ 12:26:35
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: ELIN

svar; jag läer skvaller, då sitter man där för alltid

2010-11-23 @ 12:49:16
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du få ta dig i kragen och gå ut och promenera.. Ta med dig mammsen oxå.

2010-11-23 @ 20:21:28

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback