Behöver sova..

Jag fick inte sova igår.. när jag vet att jag ska nånstans o inte vet tiden så kan jag inte sova.. så jag gick upp 9 igår.. de är lätt o vara efterklok för ja skulle sovit mer.. ja drog mig ti soffan o kolla lite tv sen duscha ja.. hårbotten kliade så mycke efter produkterna tror ja.. så nu är mina lockar borta :(
Slumrade ti på em en sväng.. sen vid 17 blev ja hämtad av min brors tjejs föräldrar.. slapp ja köra min kalla bil.. vi va där o fikade o fick skratta lite.. kul.. :)
Dock blev ja lite irri.. pojkarna har tagit skolfoton o hennes familj har fått bilder men när de gäller min brors sida så frågade ja igår efter bilderna o åter igen fick ja höra suckande o sen jag vet inte vart dem är.. frågade pojkarna men dem hittade de inte heller.. detta är inte första gången ja får de svaret.. har inte fått bilder på pojkarna på flera år!! blir så irri att man inte räknas.. min syster o mamma har inte heller fått nåra bilder.. ja har förut fått bilder o har dem i min plånbok ju..
samma med att man alltid får veta vad pojkarna önskar sig sist så såklart har hennes familj redan köpt de som pojkarna önskar sig mest.. de e inge kul.. detta år ska ja göra de enkelt för mig.. presentkort.. för pengar ger jag aldrig mer ti dem.. de är för unga...

Ganska nöjd me helgen ändå.. fått flera saker gjort som jag dragit på..

Idag är det måndag.. ny vecka o snart ny månad.. skönt att tiden går fort nu.. den kan få gå lite fortare o sen runt 20:e gå himla sakta.. haha..

I veckan blir de fokus på träningen igen.. o nästa vecka.. veckan efter de blir de nästan ingen träning alls för de e jobb o sen far ja ti mamsen..

Jag har sån ångest för att jag har låtit pengarna bara rinna iväg... men de e inget o göra åt nu bara hålla i pengarna from nu.. dock måste ja fixa min bil.. den måste ha värme ju.. :/

Ok nu ska jag sluta klaga..
Ha en bra dag..

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback