Avis..

Nu är jag sååååå avundsjuk!!!

En tredje vän från Österrike dök upp på face.. har pratat o träffat henne i Domini i januari.. hon har jobbat som f*n hela året.. dubbla jobb o massor..
Nu fick ja veta att hon befinner sig i domini o ska vara där ett år!!! hon är med en annan tjej så de åkte tillsammans o ska bo i en lägenhet o hon har kontakter o vänner i domini som hjälpt henne få lägenhet o jobb.. såå avis juu.. :(

Tyvärr skulle jag aldrig kunna göra så.. sälja allt här hemma o bara fara iväg.. jag är inte sån person jag vill ha trygghet o veta att de ordnar sig om något skulle gå fel el hända.. veta att ja har pengar o kunna leva osv.. jag är en person som planerar allt el nästan iaf.. :)

Alexandra är likadan.. hon är precis lik mig på såå många sätt.. vi är avundsjuka som fasen men vi har begränsningar hahaha..

Jag känner mig verkligen off idag.. vill bara gå dra täcket över huvudet o försvinna.. men icke de..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj vad härligt det måste vara, vilken dröm! :D

Kramis

2010-11-29 @ 16:34:53
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Susanne

Ja,det ska jag göra.

2010-11-30 @ 09:50:13
URL: http://susannelindvall.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback