Träning..

Jag tog mig upp o tränade imorse.. men jag blev bara mer trött av de.. :/
Duschade när ja kom hem för jisses va varmt de är ute.. värsta sommarvärmen.. ja klagar absolut inte.. fast ja har dock varit inomhus o kollat tv.. ja vet inte va ja ska göra.. gå promenad skulle man kunna göra iförsig men orkar inte.. haha..

Jag fick sms imorse som ja blev förvånad över.. av en person ja inte hört av på ett tag :)

Trevligt.. får se va som händer..
Fick ett mail oxå under helgen från en kille som ja träffat tidigare.. dock är han upptagen men han skrev o fråga hur de va me mig :)

Nu fick jag mail från Angelina igen.. hon är så go tjej.. dock kanske inte så positivt mail får se.. vi har lite problem me datorer.. de jobbar inte lika snabbt som vi.. el hon är inte lika snabb som ja är..

De personer ja misstänkte inte skulle gilla baddräkten gör inte de.. fast ja börjar gilla den mer o mer :/ iaf när ja ser bilden för på bilden är den grymt snygg.. hehe.. vet inte.. hjälp mig!!

Ha en bra kväll

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback