Tatuering..

Jag är verkligen inne på att göra tatuering.. jag vill vill vill..

Har googlat lite i helgen och nu.. hittade denna bild..

Här ser man nr 17 Thai.. men dock hittade jag flera olika så måste höra med någon thailändsk vad de är för skillnad.. undra om man kan gå in på nån restaurang o fråga.. :/
Nr 1 såg jag tjejen på gymmet hade.. hon hade det bak i nacken.. :)

Te amo vill jag oxå skriva.. ska bara hitta i nåt teckensnitt.. och placering??!!

Vill ha på handleden men där kan man verkligen inte dölja.. sen funderar jag på de thailändska o sätta på biceps fast på insidan typ.. om ni fattar va ja menar :)

Kluven... förslag mottages gärna :)


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag ska snart gadda mig igen tror jag, på foten :)

2010-05-11 @ 11:57:23
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback