Skön träning..

Blev tidig kväll igår el runt halv elva ungefär.. va skönt o gå sova för ja va såå trött..

Upp idag vid halv nio.. hade ställt kl men ja vaknade faktiskt innan kl ringde.. o ja drömde såå bra så ja ville bara fortsätta sova.. men ja gick upp när kl ringde.. hörde att de regna när ja vaknade o de va inte så kul.. en bra om snön försvinner o de inte är så dammigt.. så liite positivt o de bästa av allt ja kan kolla tv me gott samvete.. hehe..

Jag for o tränade.. passet börja 10,15 o de va såå bra.. älskar Linda B som tränare.. hon är bland de bästa :) o så började ja rysa i finallåten.. ja bara älskar den låten.. men ja vet inte va den heter.. har namnet på jobbet.. låten är såå bra o super när de final i passet.. :) älskar när man får rysningar på träningen får då har de varit ett bra pass.. :) höll på en timme sen körde ja lite på en träningsmaskin i tio min.. sen handla loka o sen for ja hem o tog en låång dusch.. skönt.. o nu sitter ja här o kollar lite Talang.. ganska kul program :) ibland..

Får se om ja orkar hålla mig vaken ti ikväll.. hihi..

Jag måste åka ti Domini.. jag behöver ett avslut innan ja kan åka någon annanstans.. dock är jag sugen på o fara ti Thai i sommar men verkar inte finnas direkt ti Ao Nang så får se.. ja ska nog boka Domini från Sverige.. väntar dock på pris från en kompis i Tyskland så hoppas jag får de snart.. sen ska ja välja o boka..

Edde har ja inte ringt o just nu vill ja inte ringa honom..

Nu väntar mina favvo serier som är inspelade..

Ha en skön lördag...

Kommentarer
Postat av: Nancy66

Hälsar på,,,:)

2010-05-02 @ 00:10:48
URL: http://nancy66.zoomin.se

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback