Klart :)

Nu är det klart med resan.. weiiii.. :) Den 2 juli lämnar jag Sverige och åker ti Domini... två veckor..

Hemresan blir via Frankfurt eftersom flyget till domini går därifrån.. måste stanna där en natt.. tuff hemresa men förhoppningsvis värd de..

Betalad och klar.. bara vänta ti 2 juli... längtar..

Dock kommer jag vara sjuuukt nervös.. aldrig åkt via Frankfurt så kommer säkert gå vilse.. o ja hoppas hoppas att inte någon försening el naturkaos ska uppstå.. då blir ja galen :S Men jag har reseförsäkring så den ska förhoppningsvis täcka de.. :) hoppas de oxå..

Ne nu beger jag mig iväg till Umeå... Adios..

Njut av solen ni som kan!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback