Happy :)

Eller är trött just nu men snart sängdax så :)

Jag har mailat med tjejen som jag berättade om igår heela dan.. hihi.. de var inte hon som har nåt ihop med Edde.. hon har träffat hans snygga kompis alfonso.. :) kändes såå skönt när hon skrev de.. o hon är lika fast o vi har precis lika känslor om domini.. de känns som vårt andra hem o känslan när vi hänger efter dem på hotellet.. haha allt va precis som ja känner.. fundera förut va angelina menade egentligen med de hon skrev men missuppfattningar sker lätt..

De e kul iaf o "prata" med folk som förstår mig o mina känslor.. de flesta vänner här gör ju inte de tyvärr.. el så är de ja som är envis o inte lyssnar på folk här.. haha.. nja ja tror blandning faktiskt.. ja önskar alla kunde åka ti domini o se med egna ögon hur det är o varför man bara älskar o vara där :)

Prata me edde förut.. skämdes lite för igår faktiskt.. ja va så arg o trodde verkligen de värsta om allt.. han frågade faktiskt om igår o försökte berätta.. men men.. sak samma.. vet inte om han fatta nåt.. hihi.. frågade om han vill att ja ska komma o så o yes no problem säger han.. så visst..

Fick tyvärr inte tag på tjejen på resebyrån hon hade redan gått.. har mailat så får väl se imorgon..

Har tränat ida o de gick bra va dock lite snurrig.. haha.. imorgon blir de två pass o sen åker ja på möte på onsd nångång..

Ne nu sängen..


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback