Badräkten är här..

Stavar man verkligen badräkt så?? det såg himla fel ut :S jaja.. sak samma den är här iaf :) Jag kommer lägga in bild för jag vet inte om jag ska behålla den?!.. ja gillar verkligen inte mina boobs.. de e stora o i vägen..

Iaf de senaste dagarna har varit bra :)
Har umgåtts me C lite el ja va där o fikade o va lite folk där så vi babblade.. fick mysa/gosa me V oxå.. lilla sötisen :) Var ju toppenväder.. blev nästan chockad hur varmt de va ute.. iaf.. efter ja varit där så gjorde ja inte så mycke.. va hemma o slöa..
De va torsdagen..
Idag är de väl fredag.. har varit o tränat vid 12.. va skönt.. svettades som en gris o de brukar ja verkligen inte göra.. skönt va de.. sen va ja förbi resebyrån.. frågade om resor o de fanns inge billigt o bra som ja hoppats på så ja tror fasen att ja åker ti Dominikanska :) de är den billigaste resan ja hittat.. via resebyrå i Österrike.. åker från Frankfurt dock.. men från frankfurt kostar den 1200 euro.. två veckor all inclusive.. billigt.. :) dock tillkommer resa från Luleå-Frankfurt.. men men.. ca 3000 svenska ungefär räknar ja me.. Thailand ti Ao nang skulle kosta runt 17 tusen.. :S Ja vet man kan åka reguljärt men bara åka via en resebyrå i Österrike gör mig sååå nervös :S ja har aldrig varit i Tyskland.. kommer säkert gå vilse o missa flyget :/
Måste höra me chefen först.. Ringde Edde ida o sa ja kommer kanske i juli.. ok.. juli sa han bara.. sen skulle han jobba.. extremt korta samtal har ja haft me honom.. ringde hans kompis igår som kan mer engelska fick veta att de inte har semester i juli iaf så dansarna kommer vara där.. :) sen sa han ring upp om en halvtimme men va ingen som svarade.. :/

Jaja.. efter stan åkte ja hem o där väntade brevavi så gick o hämta min badräkt.. provade o är skeptisk.. duschade först såklart.. :)
Vid fyra åkte ja ti min vän i Boden.. hon fyllde år i onsdags.. :) fikade först inne o sen picknick.. så härligt.. nu e nästan sommaren här :) lovely..
Kom hem strax efter 21.. o sen har ja suttit här.. lagt upp bilder på face o så var/är tjejerna från Österrike på face så pratar me dem.. men ska snart lägga mig för tänkte orka upp o träna imorgon 10.15 :s ja är ingen morgonmänniska kan ja tillägga..

Snart kommer bilder..

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Baddräkt med två D ;)



Kramis! :D

2010-05-14 @ 23:06:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback