80-tals fest..

Jepp nu har festen varit.. :) fast först var jag på mässa med C o hennes kille o lille V.. sötisen :) va jättekul o umgås me dem.. träffa massa folk oxå men köpte inget.. tänkte köpa från Oriflame men blev snål de va så dyrt :/ Sen var vi på stan o jag lämnade tebax skärpet vilket var ett bra val.. sen käkade vi o så shoppade dem :) blev snabbt hem o duscha o klä på sig o sen hämta brorsans tjej o hennes syrra.. sen hämta upp två tjejer ti.. ja ställde bilen på jobbet o sen gick vi ti förfesten.. o de blev de roligaste på heela kvällen :)

Vi skratta, prata o fixa ordning oss.. fotade lite oxå :) ska försöka lägga in bilder sen.. de va riktigt kul.. drack lite oxå..
Sen vid halv åtta iväg ti festen.. käkade vid åtta.. paj o sallad.. hm.. inte värt 150 kr kan ja säga.. de hade fel på kablarna så var ingen musik.. kändes inte som en fest direkt.. redan vid kvart över nio satt jag o gäspa o funderade hur skönt de hade varit i soffan.. vi satt vid dörren där folk gick in o ut för o röka o frös som en gnu.. :/ var tydligen inte bara jag som var uttråkad.. hände verkligen ingeting.. brorsans tjej o hennes syrra kände lite folk så de trivdes ju.. speciellt brorsans tjej..
Träffade en kille där o han stöte på mig.. men han gjorde de klart för mig att de va bara en sak han va ute efter.. sex... gu va less ja blir.. varför är de så svårt o hitta en kille som inte är intresserad av mig bara för att ha sex?? De värsta va att alkoholen gjorde så ja nästan funderade på de!!! jädrans alkohol.. men jag tog mitt förstånd ti fånga innan något hände.. Vi gick ti Max sen.. de käkade.. ja gjorde inte de.. va inte hungrig.. sen samåkte ja hem me den där killen.. han bodde på samma område.. men inget hände.. jag behövde bara inte betala nåt.. hehe.. kvällen kostade mig ingeting.. betala inge cider el taxi el nåt.. haha kändes skönt.. ja förutom förköps biljetten.. Trist bara att man lagt ner så mycke pengar på kläder o verkligen gick in för festen.. vi var helt klart snyggaste tjejerna där!!! :)

Var hemma vid halv ett-ett kanske.. tvättade av mig o sen ringde Edde.. han hörde nog på mig att ja va onykter.. sa att ja varit på fiesta.. hehe.. han fråga va ja gjort o hur mycke ja druckit.. hihi.. han va i Las galeras för ja hörde musik i bakgrunden.. han va jättegullig iaf o sa att han älska mig flera ggr.. :)

Idag har ja bara legat på soffan.. fyy min kropp är inte i form.. tur att man inte festar ofta för min kropp mår inge bra dagen efter.. uscha.. har ätit pizza ida o de va gott :)

Ringde Edde för en stund sen.. han skulle o jobba men han frågade om igår igen.. vart ja varit o hur mycke ja druckit.. kanske lite sotis :)

Imorgon jobb o sen bio.. medlemskväll, gratis popcorn o dricka o någon överraskning.. ska bli spännande.. ja o C ska gå.. :)

Ska försöka få upp några bilder nu... :)

Kommentarer
Postat av: Anna (amja)

Va tråkigt när det inte blir som man tänkt sig- när man sett fram emot något m.m.!! :(

2010-05-10 @ 16:01:18

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback