avundsjuk

De är jag verkligen just nu... var inne och kollade om någon skrivit på facebook och fick då se att V en tjej från Österrike som jag träffade i dominikanska sist ja va där, hon har precis kommit hem från ännu en resa dit.. hon hade massor med härliga bilder på Val safari!! o de har ja önskat att jag kunde gjort oxå.. blev sååå avis.. :(

Det var ganska dyrt när jag var där plus att de var väldigt höga vågor så jag vågade inte fara och nu sist jag var där så tänkte jag faktiskt inte på de..

Hon har iaf varit med en som jobbar på hotellet och en tjej från teamet där min Edde jobbar.. och på en bild ser man ett ben som tillhör en väldigt smal kille.. såklart börjar ja genast fundera om de är Edde.. tyvärr kan jag inte fråga han för han förstår inte vad val är.. :/ fast kanske gör det ändå.. Edde kan väldigt lite engelska så prata me han i telefon är väldigt begränsat.. mycket lättare när jag är där..

Igår ringde jag Edde men han var inte pratsam.. han skulle och jobba.. såklart.. :( precis när jag verkligen känner att jag behöver prata med han så har han inte tid..

En tjej från Österrike, A som jag träffade första gången jag var i domini ska ev dit igen.. har pratat med henne lite och skrivit på face att hon ska kolla priser och så för de är inget flyg som går dit nu från Sverige.. men hon svarar inte o de gör mig galen.. varför kan inte folk svara på mail??!! Det vore så kul om hon och jag kunde åka dit samtidigt..

Jag vill verkligen tillbaka nuuuu!!

Nu vill jag ha godis.. o cola..


Kommentarer
Postat av: Susanne

Hon kanske inte har kollat mailen än? ;) Skoj med valsafari.

2010-03-18 @ 11:38:46

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback