Uppe tidigt.. Less

Vaknade runt 8 imorse.. solen lyste in o väckte mig.. eftersom ja vakna så tänkte ja att lika bra ja far o tränar då :)

Ska snart fara iväg.. börjar 10.15..

Igår så var de lugnt...
När ja va ti verkstan o hämta bilen o skulle fara iväg så lyste lampan att va nåt sönder fortfarande.. ja gick in igen o fick hjälp av en sur gubbe.. de visade sig att de va en andra lampa sönder så de bytte den.. sur gubben sa betala i kassan o han snälla killen som satt där sa bara släpp ut henne.. hihi.. snällt :)

Sen gick ja hem.. plocka undan alla kläder som låg överallt så nu ser de lite mer ordning ut.. behöver dock diska såg ja imorse.. sen la ja mig i soffan o somna!!! sov en timme ungefär.. heelt slut..

Slappade, surfa lite o kolla tv.. försökte ringa Edde men är verkligen problem me de nu.. signalerna går inte fram som de ska.. väldigt mysko.. Alexandra verkade ha liknande problem.. konstigt.. iaf efter 20 min svarade han att han jobba o så la på.. hmpf.. så sket i o ringa honom sen... får väl se idag då.. hatar tidsskillnaden..

Pratade med min kära vän i telefon igår.. hihi.. prata ungefär 1,5 timme kanske... :) vi kolla tv ihop o surfa o kolla kläder.. :) tack vännen!!!
___________________________________

Blir såå less.. när jag for ti träningen så lyser lampan igen!!! att de är någon lampa som är sönder.. suck.. kan ju inte direkt se vilken lampa när man måste sitta i bilen o prova bromsa osv.. o ja vet inte ens hur man byter.. o ska besikta bilen på måndag.... :/ vet inte vad ja ska göra?!!

Träningen gick bra iaf.. var en snabbis på stan o leta långklänning men fanns inte.. kanske lika bra.. haha.. hittade istället tre filmer som ja köpte.. 3 för 100kr.. Fast and the furious, the dutchess o twilight..
när ja kom hem har jag beställt mer filmer.. hehe.. jag tror jag har problem.. haha.. kan inte sluta handla..

Jag har lagt ut tre par ballerinaskor på blocket.. har tänkt sälja dem ett tag men varit vinter så.. får se ifall någon vill köpa dem... *hoppas*

Nu blir de lugnt iaf.. tröttis.. vädret är konstigt.. sol, regn o tydligen snöade de imorse!!

Ha en skön lördag..

Kommentarer
Postat av: Rosanna

sv: Tack så hemskt mycket! :D

2010-06-05 @ 16:19:08
URL: http://rossannaaa.blogg.se/
Postat av: Maria,kiruna

Jag är Twilight fan älskar den filmen och böckerna i serien ha ha , hoppas du gillar filmen.

2010-06-05 @ 21:11:29
Postat av: Taghrid

Tråkigt, men H&M har fått massa annat, gillar den randiga långa i Lila och grått, testa ;). Tråkigt med snö nu. Lycka till på träningen!

2010-06-06 @ 13:53:38
URL: http://taghridh.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback