Underbar morgon..

Känner mig glad idag :) solen skiner o klarblå himmel.. underbart... :)

Är fortfarande sååå seg.. nästan somnar när jag kommit hem efter jobbe..

Tisd efter jobbe va ja en snabbis på stan med mamma.. lyckades dock hitta ett par byxor då.. haha.. sanslösa shopping.. :) på Indiska.. mjuka o sköna i crepes tyg.. sådana som man knyter runt foten väldigt bra slipper ja sy upp dem.. hehe.. sen hem en sväng.. sitta ner i kanske 30 min sen fara på salsa.. koreografi.. oj så svårt de va.. såååå mycke o tänka på.. :S steg, armar, se avslappnad ut.. dock ser ja ut som en stel pinne jämfört med en annan tjej.. o ja ska stå längst fram.. undra va ja tänkte när jag erbjöd mig ti de?? hm... men de löser sig väl.. hoppas ja... de är ju kul iaf... :) vi satt kvar o prata en stund.. försökte komma på namn osv.. kom hem vid 23..

Onsd.. efter jobbe så gick ja hem en sväng.. behöver verkligen diska men när ja satte mig o käka lite o kolla tv så fastna ja där.. o nästan somna... jisses.. inge bra.. men sen va de iväg på salsa kurs.. de va roligt o ja blev faktiskt svettig.. hehe.. sällan ja blir de.. o roligt men såå klurigt.. kan säga att salsa är ingen lätt dans! oh noo.. :)
C kunde inte komma idag heller.. trist.. o nästa vecka är de sista gången för kursen.. hoppas hon kan vara med då.. jag lyckades iaf ta mig o handla igår.. dock var det efter nio så kunde inte fara på Willys.. så måste handla igen.. billigare på willys.. haha.. köpte bara frukost de mest nödvändiga som va slut.. :) kom hem vid halv tio el nåt.. sen duscha lääänge.. :) o kollade på Greys... säsongsavslutning o sååå spännande o nu måste man vänta i flera månader :( jaa ja vet jag kollar för mycket på tv.. men de e bra :)

Juni brukar vara en lugn månad men inte detta år.. massor hela tiden..

Idag är det salsa igen.. koreografi... får se hur svårt det är idag.. o mina nya skor klämmer på tårna.. höll på döö igår.. ajjj.. mina stortår pekar väldigt mycket uppåt.. inge bra men bara o pina sig.. ska försöka hitta skor i dominikanska... o ja måste verkligen diska idag.. haha.. inga skedar kvar..
Ska oxå till en kvinna som brukar sy upp kläder åt mig.. byxor mest men nu ska hon sy upp långklänningen jag köpt :)

Måste städa oxå... man börjar se nu tecken.. dammigt o badrummet så är de fläckar på spegeln.. hm.. kanske tvätta lite o byta sängkläder.. sen börja kolla vad jag ska ha med mig utomlands.. det är snart dags juu.. vill ha biljetten då känns de nog mer verkligt..

Ska ringa Edde idag oxå.. vi hade ju såå bra samtal sist :) tror han är ledig idag.. sötisen..

Ne nu fixa med annat...

Ha en solig dag :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback